AnonymBruker Skrevet 23. september #21 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 20.01): Hadde selvfølgelig flere samtidig, man er ikke akkurat eksklusiv med ff. Anonymkode: 3f788...a73 man kan være eksklusiv med ff, jo. Anonymkode: ba94d...f71
AnonymBruker Skrevet 24. september #22 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): man kan være eksklusiv med ff, jo. Anonymkode: ba94d...f71 Er dette jeg har prøvd å forklare her inne en stund også… selvsagt kan man være eksklusiv med ff, akkurat som at man kan ha et åpent forhold selv om man er gift. Alt handler om forventninger og kommunikasjon. Hilsen meg som har brutt med min ff fordi han ikke var så eksklusiv som vi hadde avtalt (som han tok initiativ til). Anonymkode: 00e19...80c
draug 75 Skrevet 24. september #23 Skrevet 24. september Følg med: Man her mer enn en pulevenninne. Og de overlapper. Slik at man starter med, la oss si, Trine, Emilie og Lise - så blir det slutt med Emile, da har man Trine og Lise til man treffer Mari og begynner med henne, så er det Trime, Lise og Mari, slutt med Lise, og så...
AnonymBruker Skrevet 24. september #24 Skrevet 24. september draug 75 skrev (8 minutter siden): Følg med: Man her mer enn en pulevenninne. Og de overlapper. Slik at man starter med, la oss si, Trine, Emilie og Lise - så blir det slutt med Emile, da har man Trine og Lise til man treffer Mari og begynner med henne, så er det Trime, Lise og Mari, slutt med Lise, og så... Elle melle deg fortelle 😂 Dette høres bare ut som stress... Anonymkode: 3cba8...bb9
AnonymBruker Skrevet 24. september #25 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette jeg har prøvd å forklare her inne en stund også… selvsagt kan man være eksklusiv med ff, akkurat som at man kan ha et åpent forhold selv om man er gift. Alt handler om forventninger og kommunikasjon. Hilsen meg som har brutt med min ff fordi han ikke var så eksklusiv som vi hadde avtalt (som han tok initiativ til). Anonymkode: 00e19...80c Da vil man ha noe mer enn en ff. Helt greit det, men ff er kun sex. Anonymkode: 3f788...a73
AnonymBruker Skrevet 24. september #26 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Da vil man ha noe mer enn en ff. Helt greit det, men ff er kun sex. Anonymkode: 3f788...a73 Hvem har utnevnt deg til å avgjøre dette...? Anonymkode: 74fe7...c9d
AnonymBruker Skrevet 24. september #27 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Da vil man ha noe mer enn en ff. Helt greit det, men ff er kun sex. Anonymkode: 3f788...a73 Ja FF er kun sex, men det hindrer ikke ekslusivitet. Hvis man vil skravle, spise, sove sammen og være sosial utenom sexen, da er man FWB. FF har man ikke dialog om særlig annet enn sex og når neste treff er. Men det er ingen hindring i å ønske at en FF ikke puler på andre. Jeg hadde nok holdt på en sunn skepsis til at det ble overholdt… man merker gjerne og på personligheten hvor sannsynlig det er. Men, det er fullt mulig å avtale likevel. Hvis man digger hverandre i senga og møtes for sex relativt hyppig, har man ikke nødvendigvis behov for flere sexpartnere. Men er fortsatt ikke mer enn FF. Anonymkode: fe848...39a
AnonymBruker Skrevet 24. september #28 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja FF er kun sex, men det hindrer ikke ekslusivitet. Hvis man vil skravle, spise, sove sammen og være sosial utenom sexen, da er man FWB. FF har man ikke dialog om særlig annet enn sex og når neste treff er. Men det er ingen hindring i å ønske at en FF ikke puler på andre. Jeg hadde nok holdt på en sunn skepsis til at det ble overholdt… man merker gjerne og på personligheten hvor sannsynlig det er. Men, det er fullt mulig å avtale likevel. Hvis man digger hverandre i senga og møtes for sex relativt hyppig, har man ikke nødvendigvis behov for flere sexpartnere. Men er fortsatt ikke mer enn FF. Anonymkode: fe848...39a 100% enig med deg! Anonymkode: 00e19...80c
_popcorn_ Skrevet 26. september #29 Skrevet 26. september Ryddet for krenkende innlegg og svar til det. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå