AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:46 #1 Skrevet onsdag kl. 16:46 Fikk et innfall av nostalgi. Moren min hadde en nydelig sitrongeranium, og jeg fikk lyst på en selv. Jeg bor i Oslo. Det ligger ingen på Finn. Det ser ut som at Plantasjen har solgt dem tidligere, men at de er ute av sesong. Blomsterbutikken på Harbitz Torg har visst, men jeg synes at 500,- er dyrt. Dessuten har jeg litt middels erfaring med en handel jeg gjorde der tidligere. Så dersom jeg først skal bruke 500,- på én geranium vil jeg heller støtte en annen blomsterbutikk. Noen forslag? Anonymkode: 48da0...699
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:59 #2 Skrevet onsdag kl. 19:59 Du får antakelig flere treff om du søker på sitronpelargonium eller duftpelargonium. Eller så fant jeg noen her. Anonymkode: 97ee7...fca 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:18 #3 Skrevet onsdag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du får antakelig flere treff om du søker på sitronpelargonium eller duftpelargonium. Eller så fant jeg noen her. Anonymkode: 97ee7...fca Tusen takk! Dette var utrolig hjelpsomt. Den ble alltid omtalt som «geranium» da jeg vokste opp. Men da har jeg lært forskjellen på geranium og pelargonium. Da blir det pelargonium på meg. Takk igjen! ❤️ Anonymkode: 48da0...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå