Gå til innhold

Kan jeg fly?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen for ca 4 mnd fikk jeg en skulderskade som førte til et rent helvete i nakke, rygg og arm. Det knirker knekker og blir stivt. Smertene stråler ut i øret og hodet føles ut som det er fullt av trykk. Jeg har tatt mr av hode og nakke og påventer en mr av skulder/skulderblad. På mr av hode fant de ingenting men i nakken fant de noe, men jeg fikk aldri svar, så det kan ikke ha vært seriøst. Jeg sitter her på flyplassen med smerter oppover nakken og har prøvd å knekke det opp, men det slipper ikke, jeg har mye helseangst og tørr ikke å fly om tilfelle det værste skjer, legen har sagt og formener disse smertene er muskulære eller at de sprer seg oppover fra skuldre til hode, nakke og ører osv, så han mener jeg kan fly allikavel tenker jeg meg gal her jeg sitter. Tusen takk. 21 år kvinne.

Anonymkode: a84dd...f8a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei alle sammen for ca 4 mnd fikk jeg en skulderskade som førte til et rent helvete i nakke, rygg og arm. Det knirker knekker og blir stivt. Smertene stråler ut i øret og hodet føles ut som det er fullt av trykk. Jeg har tatt mr av hode og nakke og påventer en mr av skulder/skulderblad. På mr av hode fant de ingenting men i nakken fant de noe, men jeg fikk aldri svar, så det kan ikke ha vært seriøst. Jeg sitter her på flyplassen med smerter oppover nakken og har prøvd å knekke det opp, men det slipper ikke, jeg har mye helseangst og tørr ikke å fly om tilfelle det værste skjer, legen har sagt og formener disse smertene er muskulære eller at de sprer seg oppover fra skuldre til hode, nakke og ører osv, så han mener jeg kan fly allikavel tenker jeg meg gal her jeg sitter. Tusen takk. 21 år kvinne.

Jo mer jeg knekker eller prøver å tøye, jo værre blir det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du trykk i hodet og kjenner det i ørene så er sjansen stor for at dette blir vondt, hvilken flyplass er du på? Gå og finn en kiosk eller noe som selger sånne fly ørepropper så skrur du de godt inn i ørene

Anonymkode: 9a058...c14

AnonymBruker
Skrevet

Har du trykk i hodet og kjenner det i ørene så er sjansen stor for at dette blir vondt, hvilken flyplass er du på? Gå og finn en kiosk eller noe som selger sånne fly ørepropper så skrur du de godt inn i ørene

Det er smerter som stråler ut i ørene pga nakken, vet ikke om det er trykk eller muskulært i fra nakken, nakken er veldig stiv. Er det farlig å sette seg på et fly? Du sier det kan gjøre vondt, men er det direkte farlig? Takk for svar. Er veldig engstelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

legen har sagt og formener disse smertene er muskulære eller at de sprer seg oppover fra skuldre til hode, nakke og ører osv, så han mener jeg kan fly allikavel tenker jeg meg gal her jeg sitter.

Dette er svaret som ikke KG kan gi deg. Stol på det.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Dette er svaret som ikke KG kan gi deg. Stol på det.

Tusen takk! Det er vell ikke dødelig med litt trykk uansett? Jeg kjenner jeg tenker det værste og vurderer å kansellere hele turen. Skal ta to innenlands fly

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du tenker skulle være farlig med det. 

Anonymkode: 61147...d20

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Det er vell ikke dødelig med litt trykk uansett? Jeg kjenner jeg tenker det værste og vurderer å kansellere hele turen. Skal ta to innenlands fly

Jeg sier ikke at det er dødlig, men man får jo oppbygning av trykk i ørene når en flyr, dotter i ørene som en kan svelge bort på en måte, men har du trykk i hodet fra før kan det bli mer vondt

Om du ikke kjøper de øreproppene så tygg tyggis ved take off og landing. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du tenker skulle være farlig med det. 

Anonymkode: 61147...d20

Trykk ifra nakken til hodet, i værstefall slag eller lignende. Jeg er igjen veldig engstelig. Og har slitt mye med nakken og ører.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at det er dødlig, men man får jo oppbygning av trykk i ørene når en flyr, dotter i ørene som en kan svelge bort på en måte, men har du trykk i hodet fra før kan det bli mer vondt

Om du ikke kjøper de øreproppene så tygg tyggis ved take off og landing. 

Okay takk! Da skal jeg prøve å slappe av, kjenner jeg har tenkt det værste av det værste i hele dag.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trykk ifra nakken til hodet, i værstefall slag eller lignende. Jeg er igjen veldig engstelig. Og har slitt mye med nakken og ører.

Du får neppe slag eller hodet eksploderer eller noe, men bruk ørepropper helst, eller masse tyggis. 

AnonymBruker
Skrevet

Okay takk! Da skal jeg prøve å slappe av, kjenner jeg har tenkt det værste av det værste i hele dag.

Det skjønner jeg, det er drit å fly med øreverk, gjør det du kan for at det ikke skal bli så vondt, du kan ta paracet før skal fly og. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg, det er drit å fly med øreverk, gjør det du kan for at det ikke skal bli så vondt, du kan ta paracet før skal fly og. 

Glemte voltaren hjemme og har hatt vondt i nakke skulder og øre i hele dag. Nå har jeg kjøpt propper så får håpe det hjelper. Betryggende at jeg ikke blir å dø i hvert fall!

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at dette går helt fint. 

Anonymkode: 70ad6...dc0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Glemte voltaren hjemme og har hatt vondt i nakke skulder og øre i hele dag. Nå har jeg kjøpt propper så får håpe det hjelper. Betryggende at jeg ikke blir å dø i hvert fall!

Uff, føler med deg! 

Bra du fikk de proppene! Jeg skrur mine i, SKRUR, ikke stapper inn, ca 20min før flyet går og har de i hele turen. Skru forsiktig ut når du har landet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legen din, helsepersonell, som har sett deg, kjenner din helsehistorikk, og din skade, har sagt det går greit. 

Jeg vil på det aller sterkeste anbefale deg høre på fagperson, fremfor fremmede på nettet som du ikke aner noe om. 

Om jeg sier det går fint, eller ikke går fint, så bør du uansett stole på legen din. For du har ingen peiling på hvilken bakgrunn jeg har, om jeg er helsepersonell eller en tenåring som liker trolle... Du har ingen anelse om svarere du får her er gitt i beste mening, eller om noen faktisk prøver skremme deg bare for å være ekkel. 

Anonymkode: 18114...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...