AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #1 Skrevet i går, 15:26 Jeg synes det er så gøy! Selv har jeg 2024 og 2025 av både Geirg jensen julekule og villeroy&boch julenisse. Noen andre som skal starte, eller har startet og hvilken merke? Anonymkode: b1f26...f00
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Kjøpte en det året eldste ble født og en i fødselsåret til yngste. De henger sine kuler på treet hvert år. Anonymkode: b19cb...e96
MarianneE Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Ja, Kjøper alltid en figur fra Karen Blixen, Rosendal hver jul. https://www.rosendahl.com/nb/no/rosendahl/produkter/arstid/jul/karen-blixens-jul?gad_source=1&gad_campaignid=20228586853&gclid=Cj0KCQjw267GBhCSARIsAOjVJ4H2YXDv2NZgA2S8tQTyGAIbIyXfieRUBzWJR0gj7POu1UW7x7LZxkQaAt02EALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Samler på Hammershøi julekuler Anonymkode: f404e...b73
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Nei, kunne ikke falle meg inn. Men hyggelig at folk har hobbyer. Anonymkode: d7057...835
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Jeg samler på Micronisser som Rolf Berg lager, og har en stall, nissehus, stabbur, brønn, et gjerde og en kirke i tillegg. Pleier å legge en lyslenke rundt og legge små led-lys pærer inne i kirken og i nissehuset, så det ser ut som om det er noen der inne liksom. Har de fordelt på to bord. Samler kun på Micronissene i den serien. Anonymkode: 68319...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå