Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått varsel på Facebook messenger to dager på rad om å oppdatere mitt tlf nr.. jeg gjorde dette i går men får samme varsel i dag. Er det flere som får dette ? Det kan vel ikke være noe hacking eller noe? 😕 det popper opp når jeg trykker på messenger appen. Så etter jeg har tastet inn mitt tlf nr så får jeg opp: «endringer i vaslinger. Du mottar nå varsler for …navn… selv om en annen konto er innlogget. Du kan endre dette selv i innstillinger» 

setter stor pris på svar om noen vet :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For ordens skyld, har du 2 trinns verifisering på din facebook og/eller messenger konto?

Messenger appen kan være bugget, om du logger inn på facebook via nettleser, gir den noe info om å oppdatere telefonnr? Har du sjekket loggen over innloggede enheter som da også viser cirka lokasjon i verden? 

Anonymkode: 03e58...daa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For ordens skyld, har du 2 trinns verifisering på din facebook og/eller messenger konto?

Messenger appen kan være bugget, om du logger inn på facebook via nettleser, gir den noe info om å oppdatere telefonnr? Har du sjekket loggen over innloggede enheter som da også viser cirka lokasjon i verden? 

Via nettleser og ikke Facebook appen mener du? Skal det komme opp på Facebook i nettleser at de spør om å oppdatere nr mitt ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har to trinns ..hvis jeg har det på Facebook teller ikke det da også på messenger ? 

AnonymBruker
Skrevet
Anonym941 skrev (Akkurat nå):

Jeg har to trinns ..hvis jeg har det på Facebook teller ikke det da også på messenger ? 

Du kan ha messenger konto uten å ha facebook konto. Derfor skrev jeg det slik.

AnonymBruker
Skrevet
Anonym941 skrev (1 minutt siden):

Via nettleser og ikke Facebook appen mener du? Skal det komme opp på Facebook i nettleser at de spør om å oppdatere nr mitt ? 

Via nettleseren ja. Det handler om å DOBBELTsjekke om du får samme beskjeden andre plasser der du bruker samme konto. Jeg skriver ikke at du vil få beskjeden, jeg bare lurer på om du har sjekket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan ha messenger konto uten å ha facebook konto. Derfor skrev jeg det slik.

Ja det har jeg :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Via nettleseren ja. Det handler om å DOBBELTsjekke om du får samme beskjeden andre plasser der du bruker samme konto. Jeg skriver ikke at du vil få beskjeden, jeg bare lurer på om du har sjekket.

Ok takk :) jeg har ikke sjekket det enda 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres det ut for deg at jeg har blitt hacket ? 😕 eller vet du hvordan jeg kan sjekke det 

AnonymBruker
Skrevet
Anonym941 skrev (11 timer siden):

Høres det ut for deg at jeg har blitt hacket ? 😕 eller vet du hvordan jeg kan sjekke det 

Nei. Jeg tror ikke du er hacket basert på at messenger appen ber deg om telefonnr. 

Har du sjekket dinne påloggede sesjoner? Altså appen registrerer jo alle enhetene du har logget inn på messenger på, har du sjekket at det ikke er noe mistenkelig der som jeg spurte om i første kommentar? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...