Anonym941 Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Nå har jeg fått varsel på Facebook messenger to dager på rad om å oppdatere mitt tlf nr.. jeg gjorde dette i går men får samme varsel i dag. Er det flere som får dette ? Det kan vel ikke være noe hacking eller noe? 😕 det popper opp når jeg trykker på messenger appen. Så etter jeg har tastet inn mitt tlf nr så får jeg opp: «endringer i vaslinger. Du mottar nå varsler for …navn… selv om en annen konto er innlogget. Du kan endre dette selv i innstillinger» setter stor pris på svar om noen vet
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden For ordens skyld, har du 2 trinns verifisering på din facebook og/eller messenger konto? Messenger appen kan være bugget, om du logger inn på facebook via nettleser, gir den noe info om å oppdatere telefonnr? Har du sjekket loggen over innloggede enheter som da også viser cirka lokasjon i verden? Anonymkode: 03e58...daa
Anonym941 Skrevet 23 minutter siden Forfatter #3 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): For ordens skyld, har du 2 trinns verifisering på din facebook og/eller messenger konto? Messenger appen kan være bugget, om du logger inn på facebook via nettleser, gir den noe info om å oppdatere telefonnr? Har du sjekket loggen over innloggede enheter som da også viser cirka lokasjon i verden? Anonymkode: 03e58...daa Via nettleser og ikke Facebook appen mener du? Skal det komme opp på Facebook i nettleser at de spør om å oppdatere nr mitt ?
Anonym941 Skrevet 22 minutter siden Forfatter #4 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): For ordens skyld, har du 2 trinns verifisering på din facebook og/eller messenger konto? Messenger appen kan være bugget, om du logger inn på facebook via nettleser, gir den noe info om å oppdatere telefonnr? Har du sjekket loggen over innloggede enheter som da også viser cirka lokasjon i verden? Anonymkode: 03e58...daa Jeg har to trinns ..hvis jeg har det på Facebook teller ikke det da også på messenger ?
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #5 Skrevet 21 minutter siden Anonym941 skrev (Akkurat nå): Jeg har to trinns ..hvis jeg har det på Facebook teller ikke det da også på messenger ? Du kan ha messenger konto uten å ha facebook konto. Derfor skrev jeg det slik. Anonymkode: 03e58...daa
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #6 Skrevet 20 minutter siden Anonym941 skrev (1 minutt siden): Via nettleser og ikke Facebook appen mener du? Skal det komme opp på Facebook i nettleser at de spør om å oppdatere nr mitt ? Via nettleseren ja. Det handler om å DOBBELTsjekke om du får samme beskjeden andre plasser der du bruker samme konto. Jeg skriver ikke at du vil få beskjeden, jeg bare lurer på om du har sjekket. Anonymkode: 03e58...daa
Anonym941 Skrevet 20 minutter siden Forfatter #7 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ha messenger konto uten å ha facebook konto. Derfor skrev jeg det slik. Anonymkode: 03e58...daa Ja det har jeg
Anonym941 Skrevet 19 minutter siden Forfatter #8 Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Via nettleseren ja. Det handler om å DOBBELTsjekke om du får samme beskjeden andre plasser der du bruker samme konto. Jeg skriver ikke at du vil få beskjeden, jeg bare lurer på om du har sjekket. Anonymkode: 03e58...daa Ok takk jeg har ikke sjekket det enda
Anonym941 Skrevet 18 minutter siden Forfatter #9 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Via nettleseren ja. Det handler om å DOBBELTsjekke om du får samme beskjeden andre plasser der du bruker samme konto. Jeg skriver ikke at du vil få beskjeden, jeg bare lurer på om du har sjekket. Anonymkode: 03e58...daa Høres det ut for deg at jeg har blitt hacket ? 😕 eller vet du hvordan jeg kan sjekke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå