Gå til innhold

Mann som maser om at jeg burde trene etter fødsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har vært borti menn som maser om at man må trene etter fødsel? Føler jeg har mer enn nok å gjøre og komme meg etter fødseln enn å bynne å trene. Virker som han avskyr kroppen min

Anonymkode: b0029...094

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jævlig usmakelig av ham. Be ham gjøre noe med seg selv, enten trene, få hårtransplantasjon eller kuk pumpe eller noe. 

Anonymkode: dfe41...913

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Be han dra til helvette

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Selvfølgelig burde du trene?

Anonymkode: e3d92...65c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Trene bør alle prioritere uansett vekt/alder/kjønn/tilstand da dette kjør underverker både fysisk og psykisk. Du kan alltid gjøre noe for å være i bevegelse.

Så vær glad for at gubben bryr seg, han ønsker seg ei frisk og sprek mor til sine barn!

Anonymkode: df301...8b1

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er problemet? Selvfølgelig burde du trene?

Anonymkode: e3d92...65c

Kroppen trenger tid etter en fødsel. Ting skal gro osv, unødvendig å måtte si. 

Anonymkode: 20e66...806

• Liker 9
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Trene bør alle prioritere uansett vekt/alder/kjønn/tilstand da dette kjør underverker både fysisk og psykisk. Du kan alltid gjøre noe for å være i bevegelse.

Så vær glad for at gubben bryr seg, han ønsker seg ei frisk og sprek mor til sine barn!

Hilsen single kåre 45

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Flere som har vært borti menn som maser om at man må trene etter fødsel? Føler jeg har mer enn nok å gjøre og komme meg etter fødseln enn å bynne å trene. Virker som han avskyr kroppen min

Treningen er jo veldig bra for å komme seg videre da etter fødselen :) Å trene bekkenbunn. 

Anonymkode: c312e...300

• Liker 6
Skrevet

Bryr seg? Dikteter mener du vell?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Treningen er jo veldig bra for å komme seg videre da etter fødselen :) Å trene bekkenbunn. 

Anonymkode: c312e...300

Ja er sikkert bekkenbunn han mener.. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Stapp en kokosnøtt opp i rattatta på han og be han trene etterpå.

Anonymkode: d2fe3...8fa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er mannen din veldig trent?  Eller selv en dvask sofagris.   Uavhengig av det skal han hverken mase på deg ang trening og være en kjip fyr.  Men alltid litt ekstra interessant om menn som har meninger om dama sin kropp er en muskuløs hunk selv, ifølge kg og poster om dette jeg har lest før er disse kjipe mennene ikke muskuløse selv. Ofte også overvektige.  Forøvrig flere overvektige menn enn kvinner i Norge. 

Anonymkode: 4989c...f73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva søren....! Be han skjerpe seg!!!

DU ER NYDELIG SOM DU ER. HUSN AT DU NETTOPP HAR FØDT. 

Anonymkode: 05baa...d84

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er etter fødsel da, 3 uker eller 3 mnd? 

Anonymkode: 8f756...fd1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mener han trene for å bli slankere og fast i kroppen eller gjøre knipeøvelser?

Anonymkode: eee07...120

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo helt rett.

Anonymkode: bdbc5...3ea

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er etter fødsel da, 3 uker eller 3 mnd? 

Anonymkode: 8f756...fd1

Vet du hva 3 mnd er ikke så lenge etter fødsel det heller, for de fleste er de første månedene og kanskje hele året en vanskelig tid, å komme seg til hektene og i rutiner med en baby.

Er det bare folk som ikke har født eller sett en nybakt mor som svarer til fars fordel her eller, get a grip. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han har jo helt rett.

Anonymkode: bdbc5...3ea

Hvorfor mener du noen som akuratt har født. Du vet, presset ut ett barn ut av vagina, skal trene når man ikke er klar? Hvem er du anonym, til å diktere hva ANDRE skal gjøre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Selvfølgelig er det viktig å holde seg aktiv både for fysisk og psykisk helse, men kvinner som nylig har født skal selv kjenne på hva de orker og ønsker. Du har nettopp satt et nytt liv til verden. Kroppen din trenger tid til å komme seg og tilpasse seg. Du begynner å trene igjen når du føler deg klar for det, og han skal ABSOLUTT ikke mase på at du kommer deg i form! Utrolig respektløst og usmakelig av ham. Jeg blir sint på dine vegne. 

Anonymkode: 64f14...c78

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fådd beskjed av legen og helsesøster å ikke trene enda.. Hadde en ganske alvorlig graviditet. 
selv er han ikke serlig trent nei.

TS

• Liker 1
  • Hjerte 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...