AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Flere som har vært borti menn som maser om at man må trene etter fødsel? Føler jeg har mer enn nok å gjøre og komme meg etter fødseln enn å bynne å trene. Virker som han avskyr kroppen min Anonymkode: b0029...094 12
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jævlig usmakelig av ham. Be ham gjøre noe med seg selv, enten trene, få hårtransplantasjon eller kuk pumpe eller noe. Anonymkode: dfe41...913 14 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Hva er problemet? Selvfølgelig burde du trene? Anonymkode: e3d92...65c 8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Trene bør alle prioritere uansett vekt/alder/kjønn/tilstand da dette kjør underverker både fysisk og psykisk. Du kan alltid gjøre noe for å være i bevegelse. Så vær glad for at gubben bryr seg, han ønsker seg ei frisk og sprek mor til sine barn! Anonymkode: df301...8b1 8 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er problemet? Selvfølgelig burde du trene? Anonymkode: e3d92...65c Kroppen trenger tid etter en fødsel. Ting skal gro osv, unødvendig å måtte si. Anonymkode: 20e66...806 9 12
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trene bør alle prioritere uansett vekt/alder/kjønn/tilstand da dette kjør underverker både fysisk og psykisk. Du kan alltid gjøre noe for å være i bevegelse. Så vær glad for at gubben bryr seg, han ønsker seg ei frisk og sprek mor til sine barn! Anonymkode: df301...8b1 Hilsen single kåre 45 Anonymkode: dfe41...913 11 1 11
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Flere som har vært borti menn som maser om at man må trene etter fødsel? Føler jeg har mer enn nok å gjøre og komme meg etter fødseln enn å bynne å trene. Virker som han avskyr kroppen min Anonymkode: b0029...094 Treningen er jo veldig bra for å komme seg videre da etter fødselen Å trene bekkenbunn. Anonymkode: c312e...300 6
Trinepusenlusken Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trene bør alle prioritere uansett vekt/alder/kjønn/tilstand da dette kjør underverker både fysisk og psykisk. Du kan alltid gjøre noe for å være i bevegelse. Så vær glad for at gubben bryr seg, han ønsker seg ei frisk og sprek mor til sine barn! Anonymkode: df301...8b1 Bryr seg? Dikteter mener du vell? 2 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Treningen er jo veldig bra for å komme seg videre da etter fødselen Å trene bekkenbunn. Anonymkode: c312e...300 Ja er sikkert bekkenbunn han mener.. Anonymkode: dfe41...913 11
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Stapp en kokosnøtt opp i rattatta på han og be han trene etterpå. Anonymkode: d2fe3...8fa 6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Flere som har vært borti menn som maser om at man må trene etter fødsel? Føler jeg har mer enn nok å gjøre og komme meg etter fødseln enn å bynne å trene. Virker som han avskyr kroppen min Anonymkode: b0029...094 Er mannen din veldig trent? Eller selv en dvask sofagris. Uavhengig av det skal han hverken mase på deg ang trening og være en kjip fyr. Men alltid litt ekstra interessant om menn som har meninger om dama sin kropp er en muskuløs hunk selv, ifølge kg og poster om dette jeg har lest før er disse kjipe mennene ikke muskuløse selv. Ofte også overvektige. Forøvrig flere overvektige menn enn kvinner i Norge. Anonymkode: 4989c...f73 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Flere som har vært borti menn som maser om at man må trene etter fødsel? Føler jeg har mer enn nok å gjøre og komme meg etter fødseln enn å bynne å trene. Virker som han avskyr kroppen min Anonymkode: b0029...094 Hva søren....! Be han skjerpe seg!!! DU ER NYDELIG SOM DU ER. HUSN AT DU NETTOPP HAR FØDT. Anonymkode: 05baa...d84 2 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Hva er etter fødsel da, 3 uker eller 3 mnd? Anonymkode: 8f756...fd1 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Mener han trene for å bli slankere og fast i kroppen eller gjøre knipeøvelser? Anonymkode: eee07...120
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Han har jo helt rett. Anonymkode: bdbc5...3ea 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er etter fødsel da, 3 uker eller 3 mnd? Anonymkode: 8f756...fd1 Vet du hva 3 mnd er ikke så lenge etter fødsel det heller, for de fleste er de første månedene og kanskje hele året en vanskelig tid, å komme seg til hektene og i rutiner med en baby. Er det bare folk som ikke har født eller sett en nybakt mor som svarer til fars fordel her eller, get a grip. Anonymkode: dfe41...913 4 7
Trinepusenlusken Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han har jo helt rett. Anonymkode: bdbc5...3ea Hvorfor mener du noen som akuratt har født. Du vet, presset ut ett barn ut av vagina, skal trene når man ikke er klar? Hvem er du anonym, til å diktere hva ANDRE skal gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Nei, nei og atter nei. Selvfølgelig er det viktig å holde seg aktiv både for fysisk og psykisk helse, men kvinner som nylig har født skal selv kjenne på hva de orker og ønsker. Du har nettopp satt et nytt liv til verden. Kroppen din trenger tid til å komme seg og tilpasse seg. Du begynner å trene igjen når du føler deg klar for det, og han skal ABSOLUTT ikke mase på at du kommer deg i form! Utrolig respektløst og usmakelig av ham. Jeg blir sint på dine vegne. Anonymkode: 64f14...c78 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Fådd beskjed av legen og helsesøster å ikke trene enda.. Hadde en ganske alvorlig graviditet. selv er han ikke serlig trent nei. TS Anonymkode: b0029...094 1 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå