Gå til innhold

Hangarskip med mange godbiter ombord

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da løper de desperate damene ut for å hore da. hehe. Ekle damer.

Anonymkode: cb349...af4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De jeg så lignet meksikanske småtasser med usunt kosthold. Som jeg sikkert hadde likt om jeg var meksikansk selv. Men foretrekker de litt høyere norske.

Anonymkode: b355d...392

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herlighet, så trashy å omtale andre mennesker som «godbiter». Høres ut som noe en grisete, harry, middelaldrende dame ville sagt. 

Anonymkode: 38bf8...31c

Ikke trashy, er jo en flytende godteboks som lett kan danke ut twist, inneholder alt fra lakris til mandelstang, velg din favoritt. Twist betyr egentlig å tvinne, kommer av at du må tvinne de på hver ende for å åpne de, men godbitene her slipper du sikkert å tvinne også, så veldig praktisk. Men sikkert like mye søl med fyllet.

Anonymkode: 36fda...15e

Skrevet

Har min egen tilgjengelige godbit 😍 Bytter han ikke ut, for all verdens mannfolk 😍 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De jeg så lignet meksikanske småtasser med usunt kosthold. Som jeg sikkert hadde likt om jeg var meksikansk selv. Men foretrekker de litt høyere norske.

Anonymkode: b355d...392

AnonymBruker skrev (1 time siden):

men godbitene her slipper du sikkert å tvinne også, så veldig praktisk. Men sikkert like mye søl med fyllet.

Jeg har samlet menneskesynet på KG for dere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herlighet, så trashy å omtale andre mennesker som «godbiter». Høres ut som noe en grisete, harry, middelaldrende dame ville sagt. 

Anonymkode: 38bf8...31c

Jeg er middelaldrende og innmari grisete, og noen kan kanskje mene at dette gjør meg litt harry også, men uttrykket "godbiter" bruker jeg kun til søsteren min sin hund. 

La nå menn være menn!

Anonymkode: d7df7...773

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Pleide i hvertfall å være mye foreldre som holdt døtrene sine hjemme hver gang marinen var på øvelse i Tromsø. De som man ikke klarte å holde hjemme er litt usikkert hva skjedde med.

Anonymkode: 0f89b...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...