AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har en jobb med endel ansvar men vanlig arbeidstid , fri alle helger og helligdager og jobber kun dagtid . Er dette en god lønn i dagens tid med høye renter osv? Anonymkode: 9796c...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Spørs hvor mye utgifter du har. Jeg har ca 50 000 mer og klarer meg fint. Anonymkode: 750a4...263 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Det er 200 000 mer enn jeg har i en kommunal mellomlederstilling, så ja! Anonymkode: c29a9...cc8 8 1
Kygos Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en jobb med endel ansvar men vanlig arbeidstid , fri alle helger og helligdager og jobber kun dagtid . Er dette en god lønn i dagens tid med høye renter osv? Anonymkode: 9796c...6a4 Helt grei lønn det, i alle fall i det offentlige. Endret 4 timer siden av Kygos
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg tjener 564K med master. Så ja. Jeg hadde vært fornøyd. Anonymkode: 73922...1eb 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Har du intellekt nok til å ha en jobb som betaler ut 820.000 i året for å ha deg som ansatt, har du også intellelt nok til å forstå at en lønn langt over landsgjennomsnittet er noe man bør være fornøyd med. Spesielt når du ikke jobber noe kveld, helg eller helligdager. Anonymkode: a6570...bd4 39 9
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde vært fornøyd hadde jeg hatt 600 000,-…. Har en mellomlederstilling på sykehus. Anonymkode: f5222...455 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Jeg skal juble hvis jeg noen sinne kommer opp på den lønnen i løpet av livet. Nå er jeg på 491 000..... Anonymkode: 00729...1d0 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Jeg tjener mindre enn dette og er fornøyd. Lever godt, reiser og sparer. Anonymkode: 4a528...742 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er 200 000 mer enn jeg har i en kommunal mellomlederstilling, så ja! Anonymkode: c29a9...cc8 Hva var motivasjonen din for å finne deg i å være såpass underbetalt? Jeg har en kommunal ikke-mellomlederstilling og tjener 100k mindre enn ts. Og det er ikke en spesielt godt betalt jobb i en ikke spesielt godt betalende kommune. Nå er det lønnsoppgjør - få prata deg opp 100k eller så søker du deg vekk før jul, er mitt tips. Anonymkode: 85dd2...55b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du intellekt nok til å ha en jobb som betaler ut 820.000 i året for å ha deg som ansatt, har du også intellelt nok til å forstå at en lønn langt over landsgjennomsnittet er noe man bør være fornøyd med. Spesielt når du ikke jobber noe kveld, helg eller helligdager. Anonymkode: a6570...bd4 Jeg er ikke enig i at den er langt over gjennomsnittet - som var 741 000 i 2024 (ja, medianen er lavere, på rundt 660 000). Jeg syns det er en helt fin lønn for en jobb der det ikke forventes at du skal yte utenom ordinær arbeidstid. Anonymkode: 38ea7...dbc
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har en jobb med endel ansvar men vanlig arbeidstid , fri alle helger og helligdager og jobber kun dagtid . Er dette en god lønn i dagens tid med høye renter osv? Anonymkode: 9796c...6a4 Ja det synes jeg. Men samtidig så kommer det jo an på hva andre med akkurat dine arbeidsoppgaver og din erfaring har i lønn. Anonymkode: 383d7...4eb
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Jeg har ca 250 000 over det du har, men jeg synes jeg tjener så skammelig godt at jeg skammer meg. Hadde lett tatt 820, om jeg hadde fått en jobb som var minst like god som, eller bedre enn den jeg har i dag. Anonymkode: 65748...aae
Vaskeklut1 Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Umiddelbart syns jeg jo det høres bra ut i forhold til hva du beskriver, men jeg tenker det kommer veldig an på bransje, og hva slags ansvar det er snakk om. For et år siden gikk jeg ned 200K i lønn, men i forhold til arbeidsoppgaver osv., vil jeg si at den nåværende lønnen er bedre.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Jeg er jurist som jobber i staten, med seniorjurist som tittel. Det er omtrent 100 000 mer enn jeg har, så ja - hadde vært veldig fornøyd med den lønnen selv Anonymkode: 4b496...f59
Majer Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Det er en god lønn, men inntekt har veldig lite å si. Viktigere å komme tidlig inn pp boligmarkedet og arve penger. Det skattes ikke av. Selv tjener jeg mer, men jeg har åtte års utdanning og får så vidt råd til tak over hodet
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Ja, det er jo over dobbelt så mye av det jeg har. Det er vel ingen som blir misfornøyd med mer penger. Anonymkode: 80e6c...722
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har en jobb med endel ansvar men vanlig arbeidstid , fri alle helger og helligdager og jobber kun dagtid . Er dette en god lønn i dagens tid med høye renter osv? Anonymkode: 9796c...6a4 vel jeg har 25 års erfaring innen it og tjener 860 000 så jeg vil absolutt påstå du bør klare deg på 820 000 siden jeg har mye ansvar, overhode ikke en 8-16 jobb og må være tilgjengelig ut over "normaltid" ved behov. Anonymkode: 734e4...336 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Ja. Jeg har bittelitt mindre, og er veldig fornøyd. Anonymkode: 1a961...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå