Gå til innhold

Lei av å finne ny elsker/ff

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen liker jo spenningen med det nye, da.

Jeg har også lest, at det faktisk er KVINNER som er skrudd sammen biologisk sett til å finne nye partnere og dermed mister tenningen på mannen.

Jeg mister ofte tenning på det samme. 

Jeg har aldri noensinne i hele mitt lange liv opplevd at en mann  har blitt lei av å ha sex med meg da.

Mulig du ikke er så god i senga? Jeg mener ikke å være frekk, men det er jo et av flere alternativ. Handler ikke nødvendigvis om det tekniske, eller om man tar den i rumpa eller ikke, men også mentalt, eller det som skjer mellom liggene. Du sier at mennene tar mindre og mindre kontakt, for eksempel. Tar du initiativ? Det er jo drita kjedelig med en dame som aldri er på. Pulevenn handler ikke bare om å få tømt seg, men om å bli litt begjært og få polert egoet.

Anonymkode: 15913...2b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 14.12):

De siste årene har jeg hatt noen slike og hver gang blir relasjonen litt mindre spennende og tennende for mannen etter ca ett år. For meg blir sexen bare bedre og bedre når jeg blir godt kjent med ff. Hvorfor er damer og menn så ulike slik? Sexen har bare blitt mer og mer spennende og deilig synes jeg, men plutselig tar mennene mindre kontakt og så må jeg ut på jakt igjen…

Anonymkode: c1f2e...9cb

Ikke gidd å bare ha ff da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 14.51):

Jeg er som mennene… og er kvinne. Og mennene jeg møter får aldri mindre lyst.

Anonymkode: 958cd...98b

Fordi du er som mennene - og kanskje du ligger nedover :) 

Anonymkode: d6ed9...f86

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen liker jo spenningen med det nye, da.

Jeg har også lest, at det faktisk er KVINNER som er skrudd sammen biologisk sett til å finne nye partnere og dermed mister tenningen på mannen.

Jeg mister ofte tenning på det samme. 

Jeg har aldri noensinne i hele mitt lange liv opplevd at en mann  har blitt lei av å ha sex med meg da.

Mulig du ikke er så god i senga? Jeg mener ikke å være frekk, men det er jo et av flere alternativ. Handler ikke nødvendigvis om det tekniske, eller om man tar den i rumpa eller ikke, men også mentalt, eller det som skjer mellom liggene. Du sier at mennene tar mindre og mindre kontakt, for eksempel. Tar du initiativ? Det er jo drita kjedelig med en dame som aldri er på. Pulevenn handler ikke bare om å få tømt seg, men om å bli litt begjært og få polert egoet.

Anonymkode: 15913...2b6

Det er dette jeg synes er så rart. Jeg elsker sex og er med på alt tenkelig i senga. Anal, deepthroat, sguirter you name it.
Er nysgjerrig, varm og elsker nye sprell. Innimellom treffene tar jeg like mye initiativ og passer samtidig på å ikke mase. Likevel mister de interessen, kan også legge til at jeg er både en pen og hyggelig dame. Ts

Anonymkode: c1f2e...9cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi du er som mennene - og kanskje du ligger nedover :) 

Anonymkode: d6ed9...f86

Ligger nedover? Hva er det for en ting å skrive? 

Noen mennesker passer bedre sammen enn andre...

Hallo i luken altså...

Anonymkode: 663d3...eae

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...