Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at når jeg leser «godt brukt, men mye bruk igjen» eller lignende så mister jeg lysten på å kjøpe produktet. Vet ikke helt hvorfor, men det høres ut som at man kjøper noe som nesten er helt utbrukt og utslitt. Er det bare meg som ikke liker denne formuleringen? Opplever andre den som positiv? Selger en del brukt selv, men får meg ikke til å bruke denne formuleringen. Er det dumt av meg..?

Anonymkode: 76271...8ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på det som noe som skrives for å forklare at dette er synlig og godt brukt uten at det hemmer bruken. At det er veldig greit for de som kanskje skal teste ut gjenstanden eller noe før de evt investerer mer penger. Det er langt unna nytt men det funker en stund uten at man kan garrantere levetiden.

Feks eldre elektronikk der man ikke vet om det funker i tre uker eller to år satt litt på spissen.

Anonymkode: ccb04...6c7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det at produktet fungerer etter sin hensikt,men estetisk ser slitt ut.

Anonymkode: 5b915...525

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må innrømme at når jeg leser «godt brukt, men mye bruk igjen» eller lignende så mister jeg lysten på å kjøpe produktet. Vet ikke helt hvorfor, men det høres ut som at man kjøper noe som nesten er helt utbrukt og utslitt. Er det bare meg som ikke liker denne formuleringen? Opplever andre den som positiv? Selger en del brukt selv, men får meg ikke til å bruke denne formuleringen. Er det dumt av meg..?

Anonymkode: 76271...8ec

Jeg kjøper heller ikke ting der de blir beskrevet slik. Jeg bruker heller aldri formuleringen selv. Pent brukt, skriver jeg og har mange bilder som viser tilstanden klart og tydelig. 

Anonymkode: 1a146...d6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det selv, kan feks være en vinterdress med noen slitte partier, men uten hull, altså mye bruk igjen men er jo synlig brukt. 

Anonymkode: cdb29...d31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser stadig vekk fullstendig utslitte vesker f.eks på finn. De blir naturligvis ikke solgt. 

Anonymkode: dbb7a...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...