AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #1 Skrevet i går, 10:26 Hei😊! jeg hadde ubeskytta samleie for 15.uker siden å hadde eggløsning rundt da også… har mista mensen. Å alt. jeg har ømme bryst, og myeeee kvalm! Jeg sliter med svimmelhet. Å hadde mye utflod i starten.. jeg har nesten alle disse ukene. Kom sånn 3 uker etter samleie. Å har det fortsatt. Har så utrolig vondt nederst i magen!! Sikkelig kramper,stråling. Nederst i magen… jeg får ikke positiv graviditetstest. Nå har jeg ikke testa meg på en stund… men har vært negativ.. å jeg med helseangst å googling. Får frem. At det er flere som har opplevd å vært gravide. Å ikke merka noe før di er halveis i svangerskapet ! Folk som har tatt ultralyder å ser en full baby.. uten at fi har vist noe.. folk som ender opp med å føde uten at di har vist dem har vært gravide. Å folk som ikke får positiv test før langt uti.. jeg vet det er skjeldent!!! Men skjeldent betyr ikkr umulig. Om det gir mening🤣! Jeg virker nok helt synsyk! Nå😊😂! Men lurer på om noen har erfaring! Er nok ikke innbilt svangerskap! Da jeg ikkr prøver å har ikke tenkt nor særlig på dette. Før tanken slo meg for norn uker siden. Men har hatt symptomer før tanken slo meg. En ting til. Vær kveld. Blir magen min ekstremt stor…. skal ta ultralyd imorgen.. for å sjekke hva smertene i magen tyder på.. da jeg har EKSTREME kramper/strålinger. Så da finner jeg ut graviditet. Å hva annet det evt kan være😊 Anonymkode: 9ff30...b77
AnonymBruker Skrevet i går, 10:45 #3 Skrevet i går, 10:45 Da får du jo svar i morgen da. Virker som innbilt svangerskap. Anonymkode: 714fd...019
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Lykke til :)! Oppdater gjerne 💓 Anonymkode: a6734...e4a
mommyaka Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei😊! jeg hadde ubeskytta samleie for 15.uker siden å hadde eggløsning rundt da også… har mista mensen. Å alt. jeg har ømme bryst, og myeeee kvalm! Jeg sliter med svimmelhet. Å hadde mye utflod i starten.. jeg har nesten alle disse ukene. Kom sånn 3 uker etter samleie. Å har det fortsatt. Har så utrolig vondt nederst i magen!! Sikkelig kramper,stråling. Nederst i magen… jeg får ikke positiv graviditetstest. Nå har jeg ikke testa meg på en stund… men har vært negativ.. å jeg med helseangst å googling. Får frem. At det er flere som har opplevd å vært gravide. Å ikke merka noe før di er halveis i svangerskapet ! Folk som har tatt ultralyder å ser en full baby.. uten at fi har vist noe.. folk som ender opp med å føde uten at di har vist dem har vært gravide. Å folk som ikke får positiv test før langt uti.. jeg vet det er skjeldent!!! Men skjeldent betyr ikkr umulig. Om det gir mening🤣! Jeg virker nok helt synsyk! Nå😊😂! Men lurer på om noen har erfaring! Er nok ikke innbilt svangerskap! Da jeg ikkr prøver å har ikke tenkt nor særlig på dette. Før tanken slo meg for norn uker siden. Men har hatt symptomer før tanken slo meg. En ting til. Vær kveld. Blir magen min ekstremt stor…. skal ta ultralyd imorgen.. for å sjekke hva smertene i magen tyder på.. da jeg har EKSTREME kramper/strålinger. Så da finner jeg ut graviditet. Å hva annet det evt kan være😊 Anonymkode: 9ff30...b77 Cyste? Blindtarm? Galleblæren? Magesår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå