AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg er ei dame på 44 år, er 165 høy og veier mellom 56 og 57 kilo. Har alltid veid 59 kilo da jeg var yngre men jeg liker meg på 56/57 kg. Jeg trener ikke, går turer i skog og mark. Er jeg normalvektig i forhold til høyde og alder? Anonymkode: a817a...a37
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ja, du ligger i nedre del av midten av "normal vekt". i din alder, med overgangsalder rundt hjørnet ville jeg grent litt styrke og ikke vært redd for å nærme meg 59 igjen - med litt mer muskel. Det vil være godt for fremtiden 🙂 Anonymkode: 5b116...e04 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Ja. https://www.lhl.no/sunnere-liv/bmi-kalkulator/ Anonymkode: f860c...614
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er ei dame på 44 år, er 165 høy og veier mellom 56 og 57 kilo. Har alltid veid 59 kilo da jeg var yngre men jeg liker meg på 56/57 kg. Jeg trener ikke, går turer i skog og mark. Er jeg normalvektig i forhold til høyde og alder? Anonymkode: a817a...a37 Helt normal. Enig at 59 kg er litt mye, men 55 kg og 165 cm høy er helt bra normal passe slank. Anonymkode: f9e4b...6f2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt normal. Enig at 59 kg er litt mye, men 55 kg og 165 cm høy er helt bra normal passe slank. Anonymkode: f9e4b...6f2 Jeg skrev at jeg veier mellom 56/57, men 59 er heller ikke mye, synes jeg. Men føler meg bedre når jeg ligger som nå. Ts Anonymkode: a817a...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå