Gå til innhold

Lyst på Tesla Y, den nyeste men har et problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt helt betatt av den nye Tesla y, 2025. Bilen vi har nå må byttes. Vi har råd og kan kjøpe men søsteren min kjøpte i sommer hvit tesla y, den gamle versjonen. Vi har lyst på hvit. Mannen maser men jeg kvier meg, det blir til at de sier at vi hermer etter dem, og det vil jeg ikke ha på skulderen min. 
Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: b3eaf...de5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke akkurat slik at hvit Tesla er så sjeldent. Hadde vært verre hvis dere begge gikk for lysegul eller no.....

Dessutten er Tesla finest hvit.

Anonymkode: 9923a...9e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres barnslig ut. Tipper hun finner andre måter å terge deg på om du ikke kjøper bilen, så du kan likesågodt bare kjøpe den. Hvorfor bryr du deg om slike kommentarer? Er dette slik dynamikken alltid har vært?

Anonymkode: 41f5a...c10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun høres barnslig ut. Tipper hun finner andre måter å terge deg på om du ikke kjøper bilen, så du kan likesågodt bare kjøpe den. Hvorfor bryr du deg om slike kommentarer? Er dette slik dynamikken alltid har vært?

Anonymkode: 41f5a...c10

Hun er slik at hun skal være best i alt, hun er alltid bedre enn meg. Jeg er over middels opptatt av interiør og hun har hermet mye etter meg, hun har masse interiør som meg. Så mannen sier at hvis vi kjøper denne så har det ingenting å si. Men jeg er redd for at hun sier jaså dere har kjøpt lik bil som oss, hva skal jeg si da.🙈

AnonymBruker
Skrevet

Da sier du: "ja, det har vi". Ferdig snakka 

Anonymkode: 98941...302

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har blitt helt betatt av den nye Tesla y, 2025. Bilen vi har nå må byttes. Vi har råd og kan kjøpe men søsteren min kjøpte i sommer hvit tesla y, den gamle versjonen. Vi har lyst på hvit. Mannen maser men jeg kvier meg, det blir til at de sier at vi hermer etter dem, og det vil jeg ikke ha på skulderen min. 
Hva hadde du gjort? 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er slik at hun skal være best i alt, hun er alltid bedre enn meg. Jeg er over middels opptatt av interiør og hun har hermet mye etter meg, hun har masse interiør som meg. Så mannen sier at hvis vi kjøper denne så har det ingenting å si. Men jeg er redd for at hun sier jaså dere har kjøpt lik bil som oss, hva skal jeg si da.🙈

Seriøst, dere må snakke sammen om forholdet deres og bli voksen, har ingenting med bil å gjøre.

En stund var hver fjerde nyregistrering en hvit Tesla Y. Dere kjøper vår tids Volvo 240 - samme som alle andre.

Hvis det skal være så spesielt å "forelske" seg i det mest vanlige som fins, og man må bry seg stort om det, er det noe feil med prioriteringene i livet deres. "Herregud, jeg elsker kneipp, men naboen har akkurat kjøpt kneipp og de må ikke tro jeg aper etter dem"...first world problems, my ass.

Anonymkode: 4cfe5...ea4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Vet ikke om jeg forstår spørsmålet? Om det er greit at du kjøper en hvit tesla y selv om søsteren din også har det? Det har vel ingen betydning…?

Anonymkode: 34134...71a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke jeg tenkt på ett sekund! Hadde det vært en spesialbestilt bil som kostet mye og som de kjøpte med utstyr for å gjøre den helt annerledes enn alle andre slike spesielle biler, hadde jeg synes det var litt rart og irriterende. Tesla er det flere som har. I min familie er det flere med samme bil i samme farge eller annen, med forskjellig utstyr. Helt vanlige biler som ingen reagerer på at flere har… 

Anonymkode: 306ea...aa4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Seriøst, dere må snakke sammen om forholdet deres og bli voksen, har ingenting med bil å gjøre.

En stund var hver fjerde nyregistrering en hvit Tesla Y. Dere kjøper vår tids Volvo 240 - samme som alle andre.

Hvis det skal være så spesielt å "forelske" seg i det mest vanlige som fins, og man må bry seg stort om det, er det noe feil med prioriteringene i livet deres. "Herregud, jeg elsker kneipp, men naboen har akkurat kjøpt kneipp og de må ikke tro jeg aper etter dem"...first world problems, my ass.

Anonymkode: 4cfe5...ea4

Jeg er voksen men det er ikke hun. Jeg bryr meg ikke og hadde ikke brydd meg om det var omvendt, men hun er spesiell og bryr seg om alt.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt bil basert på funksjonalitet, holdbarhet og budsjett i forhold til mine behov.

Tesla hadde nok vært ganske langt nede på listen.

Anonymkode: 5b163...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...