AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Skal lage ovnsbakte rotgrønnsaker igjen, min favoritt, og denne gangen tenkte jeg å legge til gule beter også. Men det er så lenge siden jeg brukte dem i blandingen, at jeg ikke husker om jeg skrellet dem eller ikke før de bakes i ovnen? Jeg skreller jo gulrøttene, men ikke potetene... Skreller du betene eller ikke? Er skallet på de litt grovt kanskje og må vekk uansett? Anonymkode: 7f336...c1b
Tvist Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg skreller altid beter. Men ikke poteter, og noen ganger gulrøtter.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg skrellet alltid beter og neper, skraper vanligvis gulrøtter, mens poteter skreller jeg hvis de har tykt skall eller hvis de er lagret over vinteren. Anonymkode: 49f6d...ad9
Daisy-love Skrevet 43 minutter siden #4 Skrevet 43 minutter siden Her skrelles også beter. Er ofte litt jord på dem, og jeg synes skrellet er litt bitter og «jordete» på smak. Tipper en god skrubb holder, men jeg foretrekker å gå den ekstra mila her. Poteter varierer etter type, og gulrøtter blir skrelt når det serveres til gjester, men ikke alltid ellers. Igjen så føler jeg skrellet til gulrøtter har en litt beisk smak, men ikke krise å spise det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå