AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg vil spørre dere som har gjort dette før og vet hvordan det fungerer, kanskje noen er snille og forklarer det enkelt. Har kjempedårlig tid i dag, og er nødt til å returnere i dag hvis jeg ikke skal tape en del penger. Har forsøkt å sette meg inn i returordninger før, men det har bare endt med at jeg har latt være å returnere. Jeg skal sende i retur til HM, Cubus og XXL. Hva pakker jeg det inn i? Kan det være hva som helst, feks en plastpose som jeg teiper igjen? Må jeg skrive ut returetikett, hvis jeg ikke har fått i posten? Hvordan betaler jeg for retur, dersom det er påkrevd? Mange, mange takk. Anonymkode: ab805...0bd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hvis det er enklere kan du returnere alle disse i butikk hvis du har det å nærheten. Ellers er posen det kom i ofte tilrettelagt for retur og super å bruke. Har du ikke den lenger er det bare å bruke noe du har så lenge den er tett. Du må ha returetikett som du klistrer på, noen ganger ligger den ved forsendelsen, andre ganger må du logge deg inn og skrive den ut selv. Hva som gjelder hos disse tre vet jeg dessverre ikke da jeg aldri har returnert til de. Men returetikett så er du sikret at det kommer fram til rett sted, at den blir registrert på deg og du betaler ingenting når du sender. Hvis returkostnad blir det trukket fra det du får tilbakebetalt. Anonymkode: 9e2c6...b55
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #3 Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er enklere kan du returnere alle disse i butikk hvis du har det å nærheten. Ellers er posen det kom i ofte tilrettelagt for retur og super å bruke. Har du ikke den lenger er det bare å bruke noe du har så lenge den er tett. Du må ha returetikett som du klistrer på, noen ganger ligger den ved forsendelsen, andre ganger må du logge deg inn og skrive den ut selv. Hva som gjelder hos disse tre vet jeg dessverre ikke da jeg aldri har returnert til de. Men returetikett så er du sikret at det kommer fram til rett sted, at den blir registrert på deg og du betaler ingenting når du sender. Hvis returkostnad blir det trukket fra det du får tilbakebetalt. Anonymkode: 9e2c6...b55 Tusen takk! ❤️ Snilt av deg! TS Anonymkode: ab805...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå