Gå til innhold

Cauda equina

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med det? Har sannsynligvis prolaps i ryggen og har gått med det en stund. Siste uken er smertene og isjiasen forverret, og jeg har fått sykmelding og henvisning til MR. Men innimellom er jeg nummen i ene skinken, på siden i skrittet og innside lår. Så forsvinner det, og kommer tilbake. Veldig merkelig opplegg. Ingen problemer med vannlating eller avføring.

Bør jeg ta kontakt med lege igjen eller er det ingen grunn for bekymring når det kommer og går? Er redd jeg er hypokonder og bare innbiller meg det og..skjønner liksom ikke helt at det er mulig at nummenheten forsvinner.

Anonymkode: afc17...770

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen her som har erfaring med det? Har sannsynligvis prolaps i ryggen og har gått med det en stund. Siste uken er smertene og isjiasen forverret, og jeg har fått sykmelding og henvisning til MR. Men innimellom er jeg nummen i ene skinken, på siden i skrittet og innside lår. Så forsvinner det, og kommer tilbake. Veldig merkelig opplegg. Ingen problemer med vannlating eller avføring.

Bør jeg ta kontakt med lege igjen eller er det ingen grunn for bekymring når det kommer og går? Er redd jeg er hypokonder og bare innbiller meg det og..skjønner liksom ikke helt at det er mulig at nummenheten forsvinner.

Anonymkode: afc17...770

Hei, forstår dette er vanskelig å vite. 
Det er typisk nødvendig med rask operasjon om du har problemer med vannlating og avføring, er nummen både på høyre og venstre side av kroppen som en sal*, eller er svak i musklene. 

image.jpeg.8233ebe564d88a6b309dd4c5f7bfea3f.jpeg

Hvis du er usikker er det nok lurt å snakke med lege. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...