AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Skrevet 17. september Jobber som helsefagarbeider på sykehjem og fikk nylig beskjed om at jeg skal bli veileder for en voksen kvinne som skal utdanne seg til helsefagarbeider. Hun har ingen erfaring innenfor helse fra tidligere, og jeg har heller innen kurs eller erfaring med å være veileder. Er det noen av dere som har erfaring og kan gi meg noen tips og råd for å gjøre dette best mulig? Anonymkode: 553dd...dca
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Skrevet 17. september Jeg er ikke helsefagarbeider, men i enkelte bransjer skal du ha et opplæringstillegg. Er det utenfor dine vanlige vakter følger overtidsreglene. Du skal vise henne de ulike rutinene, hva som skal gjøres gjennom en dag, hva hun må passe på, vise henne rundt osv. Bokstavelig talt hjelpe henne i gang slik at hun kan bli en produktiv kollega. Oppstår det problemer skal du varsle leder. Anonymkode: 8d679...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Skrevet 17. september Takk skal du ha! Noen som jobber innenfor helse som har erfaringer? Anonymkode: 553dd...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå