AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:25 #1 Skrevet tirsdag kl. 22:25 Ja, tror han er nervøs. Babler i vei. Kort sagt, jeg blir lei selv om han er fantastisk. Hvordan sier jeg fra? Vi er over 50! Anonymkode: e9ac2...79c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:29 #2 Skrevet tirsdag kl. 22:29 Mens han prater stopp han. For eks: ta fysisk på han, en hånd på hans hånd og si du pust, vi har god tid, og du,å ikke fylle inn all stillhet med prat Anonymkode: 67c7d...dba 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:33 #3 Skrevet tirsdag kl. 22:33 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, tror han er nervøs. Babler i vei. Kort sagt, jeg blir lei selv om han er fantastisk. Hvordan sier jeg fra? Vi er over 50! Anonymkode: e9ac2...79c Er han fantastisk? Eller bare rett og slett narsissistisk? Har opplevd flere som var i overkant glade i å høre sin egen stemme. Helt håpløse hele gjengen. Anonymkode: 5c923...c4d
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Folk som sliter med traumer prater ofte veldig mye hele tiden. De klarer ikke å være stillhet. Jeg var med en som pratet og pratet. Ble veldig slitsomt. Jeg forsto av hans fortid at det var en grunn for dette. Jeg klarte desverre ikke mer av det. Men i stedet for å irritere meg, forsto jeg. Å da ble det ett godt vennskap mellom oss i stedet. Anonymkode: eeac1...068
Macro Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 0.33): Er han fantastisk? Eller bare rett og slett narsissistisk? Har opplevd flere som var i overkant glade i å høre sin egen stemme. Helt håpløse hele gjengen. Anonymkode: 5c923...c4d AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Folk som sliter med traumer prater ofte veldig mye hele tiden. De klarer ikke å være stillhet. Jeg var med en som pratet og pratet. Ble veldig slitsomt. Jeg forsto av hans fortid at det var en grunn for dette. Jeg klarte desverre ikke mer av det. Men i stedet for å irritere meg, forsto jeg. Å da ble det ett godt vennskap mellom oss i stedet. Anonymkode: eeac1...068 Så evt en traumatisert narssisist?KG hopper alltid rett på det mest dramatiske. Jeg hadde sagt rett ut at det er ok å nyte stillheten. Min prata også som en foss, men han var nervøs. Gikk seg til etterhvert. 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 0.25): Ja, tror han er nervøs. Babler i vei. Kort sagt, jeg blir lei selv om han er fantastisk. Hvordan sier jeg fra? Vi er over 50! Anonymkode: e9ac2...79c Dersom kjønnene hadde vært motsatt: Kuk i munn = stillhet I alle fall for en periode Anonymkode: c1bd1...82d
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Macro skrev (2 timer siden): Så evt en traumatisert narssisist?KG hopper alltid rett på det mest dramatiske. Jeg hadde sagt rett ut at det er ok å nyte stillheten. Min prata også som en foss, men han var nervøs. Gikk seg til etterhvert. Godt mulig det altså 😅 😅 Anonymkode: eeac1...068
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Usikkerhet. Når du kan ha stillhet sammen er man trygge på hverandre Anonymkode: d6f9c...464 1
Mardina Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Heller en som snakker for mye, enn en som snakker for lite 😄 Der er eksen min og min nåværende kjæreste rake motsetninger 😄 Jeg foretrekker utadvendte menn,som man ikke må dra ordene ut av 😄
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Folk som sliter med traumer prater ofte veldig mye hele tiden. De klarer ikke å være stillhet. Jeg var med en som pratet og pratet. Ble veldig slitsomt. Jeg forsto av hans fortid at det var en grunn for dette. Jeg klarte desverre ikke mer av det. Men i stedet for å irritere meg, forsto jeg. Å da ble det ett godt vennskap mellom oss i stedet. Anonymkode: eeac1...068 Hvor har du det fra? Jeg har store traumer fra barndommen, og kjenner en del andre med traumer. Og ingen av oss prater for mye. Anonymkode: c28a7...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå