Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som nattevakt, er nå blir veldig forkjølet, vondt i kroppen litt i hodet, føler meg bare ikke i topp slag.. jobber på sykehjem, bruker munnbind så klart i natt. Og alle pasientene jeg skal inn til i natt er selv syke. 
Jeg vurderte å ringe meg syk, men tenkte så lenge jeg ikke har feber og er sengeliggende klarer jeg jobbe. Men kjenner jeg kanskje skulle vært hjemme.. nå er jeg jo på jobb, men har ei natt til. Frister å ringe seg syk i morgen må jeg si.. 

Andre som har det sånn? 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn... helt til jeg gikk på en skikkesmell og ble utbrent..

Arbeidsplassen erstattet meg etter 2 timer, mens jeg satt og grein av dårlig samvittighet for at jeg ikke kunne jobbe på en stund.

Anonymkode: 71ddc...dfb

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

du kan jo ikke bestemme deg nå for om du er syk i morgen...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra i vaktskiftet imorgen at du er syk og har vært det hele natten, og derfor ikke kommer påfølgende natt. Da har de tid til å finne noen andre.

Anonymkode: 4f0de...f61

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du er forkjølet ville jeg gått på jobb, men har du feber og er slapp er det best å holde sengen. God bedring.

Anonymkode: 54c7d...2e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så lurt i utgangspunktet å dra på jobb om du er småsyk når du jobber på sykehjem heller så jeg ville sagt ifra i dag om at du ganske sannsynelig ikke kan stille opp i morgen pga sykdom

Anonymkode: 3f10d...c10

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke så lurt i utgangspunktet å dra på jobb om du er småsyk når du jobber på sykehjem heller så jeg ville sagt ifra i dag om at du ganske sannsynelig ikke kan stille opp i morgen pga sykdom

Anonymkode: 3f10d...c10