AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:48 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:48 Hei! Vi var på ferie i sommer og når vi kommer tilbake legger vi merke til at flere trær på tomten vår er sagd ned… Vi trodde det var svigerforeldrene mine som hadde fjernet de siden vi holder på å rydde opp i hagen, men de visste ikke noe om det. Vi tenkte ikke mere over det før i går, da kom naboen å innrømmet at det var h*n som gjorde det pga utsikt 😟 Samboeren mener det går fint, men jeg mener dette er frekk ting å gjøre? Gå inn på tomten vår mens vi er borte, sage ned trær og engang ikke spørre om lov? Er snakk om vanlig folkeskikk mener jeg, er jeg urimelig her?😅 Anonymkode: 341be...80b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:51 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:51 Jeg hadde anmeldt. Dette er ikke greit eller lov. Hadde blitt rasende over at naboen hadde tatt seg så til rette på MIN tomt. Anonymkode: bacb7...01d 5 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:52 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:52 Jeg er ganske sikker på at dere kunne søkt erstatning om det var dyre og merkverdige trær feks... eller at tomten deres blir annerledes. Feks mer innsyn Anonymkode: bacb7...01d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:53 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:53 Naboen bryter loven. Jeg hadde anmeldt. Anonymkode: 0b2cb...1ec 2 1
petterm Skrevet tirsdag kl. 21:03 #5 Skrevet tirsdag kl. 21:03 Dere kan kreve erstatning! https://treadvokaten.no/kr-400-000-i-erstatning-etter-ulovlig-felling-av-traer/ https://www.estatenyheter.no/sa-mye-ma-du-ut-med-etter-ulovlig-trefelling/400958 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:07 #6 Skrevet tirsdag kl. 21:07 Anmeld og krev erstatning med en gang! Anonymkode: 76fbe...8f7
Lillemy8 Skrevet tirsdag kl. 21:13 #7 Skrevet tirsdag kl. 21:13 Utrolig spesielt - det må jo være snakk om ganske store/høye trær også, om det tar utsikt! Var planen deres å hogge de? Kan nabo ha visst om det?
Chantielle Skrevet i går, 08:25 #8 Skrevet i går, 08:25 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg