AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg er 30 år og har ikke 15 år jobbet og studert. Har nå to bachelorer i ulike retninger og en mastergrad. Har som nevnt også jobbet 50% til jeg var 20, og 100% i 10 år. Var i førstegangstjenesten, etterfulgt av ett "friår" hvor jeg hadde 5 velsig ulike jobber i små stillinger. Jeg har dermed prøvd litt av hvert. Har alltid trivdes med kollegaer og sjefer, gode referanser og flinke folk som sier de er glad for å ha meg på laget og at jeg kan gjøre hva jeg vil i livet. Nå har jeg 2 barn under 3 år, og alt jeg ønsker er å være hjemmeværende. Jeg er drittlei arbeidslivet, å møte opp, levere, hjemmekontor, tilpasse meg andre mennesker, kjøre i trafikk, smalltalk, pynte meg før jobb, konflikthåndtering med pasienter, kunder, gjester eller hvem det måtte være. Det er ingen typer arbeid jeg kunne tenke meg å gjøre akkurat nå. Ingenting jeg brenner for, eller tenker at kunne passe for meg. Men jeg må ha en inntekt, og nekter å bli avhengig av mannens. Takk for st du leste dette veldige klageinnlegget av ei som er så forbanna priviligert at hun ikke innser det. Tar imot råd og medfølelse, ikke kjeft og kritikk. Har ikke kapasitet til det i dag. Anonymkode: d6014...9d2 2
Soft mann Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Se om du kan få deg en instruktør jobb inne noe av det du er utdannet
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden 2 barn under 3 år høres slitsomt ut. Tviler på at det er gøy å kombinere dette med noen slags jobb. Anonymkode: 0d910...339
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Høres ut som du bare ikke har funnet jobben din ennå. Men litt dumt å være lei både kjøring til jobb og pynte seg,OG hjemmekontor. Anbefaler uansett ikke å bli minstepensjonist bare fordi. Senk heller innsatsen litt på jobb. Anonymkode: e5e67...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå