Gå til innhold

Hvis dere damer vil finne et bra knull- pulevenn hvor henvender dere dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det aller enkleste må være å bare legge ut på Tinder og skrive hva du er ute etter; et knull eller to bare. Du kommer til å bli nedrent av menn som vil ha seg det samme, bare et knull. Men ikke forvent evig kjærlighet etter å ha skrevet noe sånt.

Det vil nok ikke ta mange minuttene før de første henvendelsene kommer på Tinder etter en slik profil.

Anonymkode: ed805...4fe

Hvem forventer egentlig det? 

Anonymkode: 14dd0...b6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med Cupido og Nakentid.

Det er litt overveldende med svar hvis du legger ut en annonse om hva du søker.

Men etter litt sortering og prat, så kan man virkelig finne gull blandt gråstein. ;)

Jeg har funnet flere faste elskere der, som jeg treffer jevnlig.

Profilen jeg har der er anonym, og med anonyme bilder. Så ingen fare for å bli gjenkjent av evt kollegaer.

K 48

Anonymkode: f25f6...369

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har god erfaring med Cupido og Nakentid.

Det er litt overveldende med svar hvis du legger ut en annonse om hva du søker.

Men etter litt sortering og prat, så kan man virkelig finne gull blandt gråstein. ;)

Jeg har funnet flere faste elskere der, som jeg treffer jevnlig.

Profilen jeg har der er anonym, og med anonyme bilder. Så ingen fare for å bli gjenkjent av evt kollegaer.

K 48

Anonymkode: f25f6...369

K48 som også har funnet en fast elsker på Cupido. Jeg blir alltid så nysgjerrig på om andre har ligget med samme mann som meg derfra😅 Oslo her.

Min profil er også anonym og uten bilder. Fikk over to tusen henvendelser i løpet av to døgn.

Anonymkode: 814a1...7db

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det aller enkleste må være å bare legge ut på Tinder og skrive hva du er ute etter; et knull eller to bare. Du kommer til å bli nedrent av menn som vil ha seg det samme, bare et knull. Men ikke forvent evig kjærlighet etter å ha skrevet noe sånt.

Det vil nok ikke ta mange minuttene før de første henvendelsene kommer på Tinder etter en slik profil.

Anonymkode: ed805...4fe

Ja, er jo bare to problem med dette. 

1. Tinder er for offentlig for meg. 

2. Jeg vil ikke ha et knull, jeg vil ha et bra knull. Bare knull er skikkelig ekkelt og bortkastet tid. Et bra knull eller mange er bare så utrolig godt og deilig og nødvendig i et stressende hverdag. 

På tinder finner mann knull, men ikke så ofte bra knull. Dårlig knull er bare sååå kjipt. 

Anonymkode: d8404...747

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

2. Jeg vil ikke ha et knull, jeg vil ha et bra knull. Bare knull er skikkelig ekkelt og bortkastet tid. Et bra knull eller mange er bare så utrolig godt og deilig og nødvendig i et stressende hverdag. 

På tinder finner mann knull, men ikke så ofte bra knull. Dårlig knull er bare sååå kjipt. 

Hva er et dårlig knull?

Anonymkode: 376d4...aaf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er et dårlig knull?

Anonymkode: 376d4...aaf

Det er en kang liste. Stortsett in og ut bare uten noe annet. Det må være mer enn inn ut.og  Ikke bare bakfra. ..

AnonymBruker
Skrevet

Bli besøksvenn i et fengsel 😅

Anonymkode: d30fb...248

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva gjør du etter at du har funnet et bra knull på tinder? Prøver å få en reprise? Kan du legge igjen vurdering til nytte for mannens neste sveip på tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Tinder kan du bruke litt anonymt også, du trenger ikke legge ut bilder for at menn skal ta kontakt. Det utfordrende for meg er at jeg har hatt et par fantastiske ff, men jeg blir så glad i de etter en stund… og sexen har vært fantastisk, så jeg har vært heldig. 

Anonymkode: 814a1...7db

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg faktisk lurt på. Kan hvem som helst bli det, eller er det spesielle krav ?

Anonymkode: 07557...bc6

AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (1 time siden):

Hva gjør du etter at du har funnet et bra knull på tinder? Prøver å få en reprise? Kan du legge igjen vurdering til nytte for mannens neste sveip på tinder?

Haha. Det hadde jo vært på en måte kjekt med vurderinger. 

Ja hadde reprise mange ganger med en som var god. Synd han ikke var interessert i forhold da. Så ble ikke flere repriser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fengselsfugler er ikke alltid bra knull de heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Haha. Det hadde jo vært på en måte kjekt med vurderinger. 

Ja hadde reprise mange ganger med en som var god. Synd han ikke var interessert i forhold da. Så ble ikke flere repriser. 

Kanskje greit det ikke er vurderinger, kunne fort blitt useriøst.. 😐 

Hva gjør du da? Bare tenker du at om hver femte er et bra ligg så får du bare 'holde ut' med de 4 dårlige i mellom?

Skrevet

har stk aktive partnere fra Nakenprat ( 1 eldre dame + 1 par )
møtt 30+ fra sukker ( Sier det rett ut som det er, når det er snakk om uforpliktende sex. Korter ned perioden for å søke etter noen ) kun 1 som jeg møter i ny og ne nå 
Tinder funker fint hvis du bare søker noe enkelt, men det er jo snakk om å ikke virke desperat der. Damene prater jo med 50+ andre gutter som vil gjøre det samme som deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...