Gå til innhold

Hvis dere damer vil finne et bra knull- pulevenn hvor henvender dere dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så grove overskrifter her?

Hør med vennene dine om de vet om noen?

Anonymkode: 40ac1...b20

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor er det så grove overskrifter her?

Anonymkode: 40ac1...b20

Det er en merkelig type folk som henger på seksualitet forumet.

Anonymkode: cbdb4...d00

• Nyttig 3
Skrevet
bullehurk skrev (5 timer siden):

Pøsj ! For noe sprøyt.  Jeg har nå  passert 50, og det er ikke noe mangel på unge virile elskere/pulevenn.  Masse unge menn som er tent på oss modne damer skjønner du.  

Ha ha, helt enig med deg, men forskjell på knull og kull! 😜 

AnonymBruker
Skrevet

Cupido eller Tinder, men begge steder har veldig stor overvekt av menn. 
k50

Anonymkode: 814a1...7db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (7 timer siden):

Pøsj ! For noe sprøyt.  Jeg har nå  passert 50, og det er ikke noe mangel på unge virile elskere/pulevenn.  Masse unge menn som er tent på oss modne damer skjønner du.  

Pøsj ! For noe sprøyt.  Jeg har nå  passert 50, og det er ikke noe mangel på unge virile elskerinner/pule venninner.  Masse unge damer som er tent på oss modne menn skjønner du.  

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor finner msn et bra knull som dame? Er det ut på byen? Eller på Tinder, eller biblioteket butikken osv?

Jeg ønsker å finne et bra knull, har hat det flere ganger før i livet, men ikke hatt bra kull siden i fjor og det begynner å deprimerende. 

Anonymkode: d8404...747

Jeg bare går til nærmeste brune bar og setter meg ned der. Tar maks en time før en fyr tar kontakt og jeg har sikret meg knull for kvelden. Men alltid hjemme hos meg. Føler meg tryggere da. 
Gerd, 52

Anonymkode: 9fe0e...7c2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet noen gode kandidater på Cupido. Men det er veldig høy overvekt av menn der. Bare vær kritisk og sorter, sorter, sorter. Så finner du nok noen oppegående menn

Anonymkode: 314c0...6d3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg bare går til nærmeste brune bar og setter meg ned der. Tar maks en time før en fyr tar kontakt og jeg har sikret meg knull for kvelden. Men alltid hjemme hos meg. Føler meg tryggere da. 
Gerd, 52

Anonymkode: 9fe0e...7c2

Det er jo helt realistisk. Disse gamle purkene trenger ikke å gjøre stort

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har funnet noen gode kandidater på Cupido. Men det er veldig høy overvekt av menn der. Bare vær kritisk og sorter, sorter, sorter. Så finner du nok noen oppegående menn

Jeg syns det er bare litt kleint å ha et offentlig profil på Cupido, spesifikt på grunn av jobb. Jeg har en ganske bra stilling og avhengig av godt rykte. 😕

Selv om jeg syns verden burde skjønne slike ting at ja, at en kvinne trenger og lyster også sex, kanskje bare for å ikke bli helt kokko. Er verden fremdeles konservativ, og ser ned på kvinner som trenger eller vil ha sex og det kan gå utover mitt personlige rykte, som kan gå ut over min profesjon. Triste greier. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo helt realistisk. Disse gamle purkene trenger ikke å gjøre stort

Stygt sagt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det er bare litt kleint å ha et offentlig profil på Cupido, spesifikt på grunn av jobb. Jeg har en ganske bra stilling og avhengig av godt rykte. 😕

Selv om jeg syns verden burde skjønne slike ting at ja, at en kvinne trenger og lyster også sex, kanskje bare for å ikke bli helt kokko. Er verden fremdeles konservativ, og ser ned på kvinner som trenger eller vil ha sex og det kan gå utover mitt personlige rykte, som kan gå ut over min profesjon. Triste greier. 

Offentlig profil? Du kan opprette profil med en hvilken som helst epost, brukernavn bestemmer du selv og du trenger ikke å poste hverken bilder eller tekst på din profil. Du logger så klart ikke inn på profilen når du er på jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min på treningssenteret. 

K 50

Anonymkode: 1c99e...396

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er verden fremdeles konservativ, og ser ned på kvinner som trenger eller vil ha sex

Ja, dessverre  🙄. Spesielt om du i tillegg er åpen om hva du liker og ikke, da er du en hjernedød bimbo.  Du kan ikke være en oppegående singel kvinne, og samtidig ha lyst på uforpliktende sex av og til....og attpåtil være åpen om det, Nei fyyyyy !

En del burde komme seg tilbake til middelalderen å finne seg ei heks eller to å brenne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor gamle er damene i denne tråden?

Damer på KG er oftest middelaldrende eller eldre og holder til utenfor urbane strøk. 

Anonymkode: 42e6f...83a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor gamle er damene i denne tråden?

Jeg er 37 år

AnonymBruker
Skrevet

Det aller enkleste må være å bare legge ut på Tinder og skrive hva du er ute etter; et knull eller to bare. Du kommer til å bli nedrent av menn som vil ha seg det samme, bare et knull. Men ikke forvent evig kjærlighet etter å ha skrevet noe sånt.

Det vil nok ikke ta mange minuttene før de første henvendelsene kommer på Tinder etter en slik profil.

Anonymkode: ed805...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Sender til tilfeldige folk på Messenger-lista. Noen ganger blir det napp.

Anonymkode: f8196...918

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det aller enkleste må være å bare legge ut på Tinder og skrive hva du er ute etter; et knull eller to bare. Du kommer til å bli nedrent av menn som vil ha seg det samme, bare et knull. Men ikke forvent evig kjærlighet etter å ha skrevet noe sånt.

Det vil nok ikke ta mange minuttene før de første henvendelsene kommer på Tinder etter en slik profil.

Anonymkode: ed805...4fe

Jeg ønsker iallfall mer enn kun penetrering, selv om det er snakk om kun et engangstreff. Det er viktig å forsikre seg at mannen faktisk respekterer grenser og kan kommunisere angående ønsker og preferanser. Det er vesentlig at begge faktisk ønsker samme type sex og er på bølgelengde angående hva selve sexen innebærer. Så er det viktig at han ikke ønsker mer enn sex, maser utenom treff eller oppsøker meg i situasjoner utenom treffet. 

Søker man noen som kan jukke på deg i 13 sekunder finner man det overalt. Jeg ønsker en oppegående mann som vet hvordan han skal behandle meg i senga. Man kan sikkert finne det på Tinder, men jeg tar ikke den første som melder seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg ønsker en oppegående mann som vet hvordan han skal behandle meg i senga

Hva skal du selv gi tilbake til denne mannen egentlig? Du skal bare eksistere og skreve, og han skal være så heldig at han får få lov til å tilfredsstille deg?

Anonymkode: 9202b...623

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva skal du selv gi tilbake til denne mannen egentlig? Du skal bare eksistere og skreve, og han skal være så heldig at han får få lov til å tilfredsstille deg?

Anonymkode: 9202b...623

Vi skal tilfredsstille hverandre.

Det er derfor det er viktig å vite at han kan kommunisere angående grenser og ønsker. 

Provoserer det deg at jeg stiller krav til en mann jeg skal treffe for sex?

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...