AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hvor finner msn et bra knull som dame? Er det ut på byen? Eller på Tinder, eller biblioteket butikken osv? Jeg ønsker å finne et bra knull, har hat det flere ganger før i livet, men ikke hatt bra kull siden i fjor og det begynner å deprimerende. Anonymkode: d8404...747 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Lag en annonse. Anonymkode: cbdb4...d00 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Det er litt risky på byen, men fant et bra knull forrige gang jeg var ute... tenker fremdeles på han, blir gal. Anonymkode: 14dd0...b6e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt risky på byen, men fant et bra knull forrige gang jeg var ute... tenker fremdeles på han, blir gal. Anonymkode: 14dd0...b6e Heldige du🙂 Anonymkode: d8404...747
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Hvor gamle er damene i denne tråden? Anonymkode: cbdb4...d00 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er damene i denne tråden? Anonymkode: cbdb4...d00 Jeg ts er i slutten av førti åra takk. Er veldig seksuelt utholden og eventyrlysten.. Anonymkode: d8404...747
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ts er i slutten av førti åra takk. Er veldig seksuelt utholden og eventyrlysten.. Anonymkode: d8404...747 Akkurat i min målgruppe da. Hvor finnes damer som deg da? Anonymkode: de57a...ae4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat i min målgruppe da. Hvor finnes damer som deg da? Anonymkode: de57a...ae4 Sørvestlandet. Men kan reise. Anonymkode: d8404...747
Atrax Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Funker virkelig Tinder for dame 50+ som ikke bare ønsker et godt knull, men også å kunne ha en samtale med mannen også? Jeg er ferdig med møter hvor man bare reiv av seg klærne og satte i gang knapt uten ett ord, kan være unntakene. Ønsker å kunne kommunisere, intellekt er råsexy. 1
Langline Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ts er i slutten av førti åra takk. Er veldig seksuelt utholden og eventyrlysten.. Anonymkode: d8404...747 Har trua på at du lett kan finne et bra knull, et bra kull derimot begynner det å spøke for i din alder😅 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Atrax skrev (4 minutter siden): Funker virkelig Tinder for dame 50+ som ikke bare ønsker et godt knull, men også å kunne ha en samtale med mannen også? Jeg er ferdig med møter hvor man bare reiv av seg klærne og satte i gang knapt uten ett ord, kan være unntakene. Ønsker å kunne kommunisere, intellekt er råsexy. Jeg syntes også det, men orker virkelig ikke en mann akkurat nå. Stønning er mer enn godt nok for meg de neste 5 årene. Anonymkode: d8404...747
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Langline skrev (6 minutter siden): Har trua på at du lett kan finne et bra knull, et bra kull derimot begynner det å spøke for i din alder😅 Uff hadde bra knull ett år siden og han var i femtiåra. Jeg tror det finnes noe der ute. Anonymkode: d8404...747
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ts er i slutten av førti åra takk. Er veldig seksuelt utholden og eventyrlysten.. Anonymkode: d8404...747 Ok Anonymkode: cbdb4...d00 1
Atrax Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg syntes også det, men orker virkelig ikke en mann akkurat nå. Stønning er mer enn godt nok for meg de neste 5 årene. Anonymkode: d8404...747 Jeg tenker ikke akkurat på lange kvelder hvor man drukner i rødvinsdunken og prater til man snøvler seg i søvn. Må kunne ha et minimum av felles verdier/referanser. Snakker ikke om lange filosofiske utredninger eller diktanalyse under sex. Da er stønning mer enn godt nok. Endret 3 timer siden av Atrax
Soft mann Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sørvestlandet. Men kan reise. Anonymkode: d8404...747 Er jo mange ungkarer her da😅 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Tinder funker fint. Var snaut 40 selv når jeg hadde konto der og fant meg to herlige FWB’s 😍 Anonymkode: 8d092...4b5
bullehurk Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Langline skrev (1 time siden): Har trua på at du lett kan finne et bra knull, et bra kull derimot begynner det å spøke for i din alder😅 Pøsj ! For noe sprøyt. Jeg har nå passert 50, og det er ikke noe mangel på unge virile elskere/pulevenn. Masse unge menn som er tent på oss modne damer skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå