AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:59 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:59 Jeg har aldri prøvd sexleketøy og har ikke hatt sex på 10 år. Men lysten er jeg. Jeg tilfredsstiller meg selv ved å kna bryster, massere klitoris masse og av og til fingre eller agurk inn i.. Jeg har så lyst til å kjøpe et sexleketøy jeg kan ha glede av, men hva og hvor? Kan noen anbefale en link på noe som kan være bra eller drar jeg inn på kondomeriet i Oslo og forteller den ansatte om mitt sex behov og hun eller han kan hjelpe meg å finne riktig ting? Anonymkode: 8ca7c...c1a 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:01 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:01 Ta deg en titt på kondomeriet.no Anonymkode: e86eb...000
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:02 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:02 Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lang tid 😂😂 Anonymkode: f04f0...c91 3
Mandalorianxx Skrevet tirsdag kl. 20:03 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:03 Womanizer ska være en skikkelig høydare 😃 1
visp Skrevet tirsdag kl. 20:05 #5 Skrevet tirsdag kl. 20:05 Har aldri hørt om en kvinne som blir kåt av å kna sine egne bryster; om du blir det så trenger du vel ikke noe leketøy? Og massere klitoris masse?? Er du mann? Har gjort klart matpakka til i morgen... leverpostei med agurk. Mista litt lysta 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:11 #6 Skrevet tirsdag kl. 20:11 Jeg blir kåt av å massere brystene mine. Leketøy er jo for å få orgasme uten å bruke hånda, - ikke primært for å bli kåt. Anonymkode: 9b77d...a3c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:40 #7 Skrevet tirsdag kl. 22:40 Mandalorianxx skrev (2 timer siden): Womanizer ska være en skikkelig høydare 😃 Nei off... jævligste leketøyet jeg har prøvd... alt for mye, vondt... Anonymkode: efc15...1aa 1
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl. 02:01 #8 Skrevet onsdag kl. 02:01 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har aldri prøvd sexleketøy og har ikke hatt sex på 10 år. Men lysten er jeg. Jeg tilfredsstiller meg selv ved å kna bryster, massere klitoris masse og av og til fingre eller agurk inn i.. Jeg har så lyst til å kjøpe et sexleketøy jeg kan ha glede av, men hva og hvor? Kan noen anbefale en link på noe som kan være bra eller drar jeg inn på kondomeriet i Oslo og forteller den ansatte om mitt sex behov og hun eller han kan hjelpe meg å finne riktig ting? Anonymkode: 8ca7c...c1a Det går bra å snakke med noen på kondommeriet, de forstår deg og du vil bli tatt seriøst. Det eneste du må merke deg, er at de vil du skal fylle korgen din.. Klok av skade🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå