An0nymm Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september (endret) Hva kjennetegner "fint vær"? Endret 16. september av An0nymm
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september Sol, klar himmel, ikke nedbør, ikke vind Anonymkode: c27a9...212 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 16. september #3 Skrevet 16. september Kommer an på om man spør en nordlending, vestlending eller søring 🤭 2
17.11 Skrevet 16. september #4 Skrevet 16. september Så lenge det er oppholdsvær så er jeg happy camper. Utflyttet vestlending. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Skrevet 16. september 17.11 skrev (9 minutter siden): Så lenge det er oppholdsvær så er jeg happy camper. Utflyttet vestlending. Sky fri himmel så langt jeg kan se. 🪴 Anonymkode: 1ca8c...133
Flintis Skrevet 16. september #6 Skrevet 16. september Tja. Det kan være litt etter aktiviteten, da kan det være gavnelig vær. Fint vær kan også være avhengig av årstidene. Er en på skitur er -5 grader, sol, vindstille og oppholds helt ypperlig i mars. Men katastrofe i juli da en vil bade og ha vekst blandt plantene. Jeg liker sommer, passe varmt litt regn fra 24 til 6 og svak vind med badetemperatur på 20 til 25. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #7 Skrevet 17. september Noen sier fint vær er 30 varmegrader, det betegner jeg kun som drepende varmt og ødeleggende . Varmen i sommer tok fra meg en mnd med muligheter. Mitt fine vær er alt vær uten vind. Resten greier jeg å nyte med riktige klær Anonymkode: 4c3f6...edd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #8 Skrevet 17. september som bosatt sunnmøring vil jeg si en regnfri dag med mer enn 13 grader er en finværsdag Anonymkode: 597b7...660 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #10 Skrevet 17. september Som bonde er jeg nok en minoritet som har litt spesielle tanker om hva fint vær er. For meg er en riktig balanse mellom regn og opphold ønskelig, men slik blir det sjelden. Nå, etter ukevis med stopp i innhøsting og hvor pengene mine råtner i bakken etter ukevis med regn, vil jeg si at oppholdsvær og sol er fint vær. Nå ønsker ikke jeg noe mer nedbør før kanskje et dryss med snø til jul. Midt på sommeren ønsker jeg meg heller en regnværsdag eller to hver uke, fordi hvis det ikke kommer regn om sommeren, men bare er varmt og sol, må jeg jobbe nesten døgnet rundt med vanning. Anonymkode: f0234...87b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #11 Skrevet 17. september En søring: blå himmel 25 grader og vindstille En nordlending: null regn og vindstille… Anonymkode: df999...ffc
AnonymBruker Skrevet 17. september #12 Skrevet 17. september Kommer jo an på årstiden også. Anonymkode: 944e9...ec3
Daria Skrevet 17. september #13 Skrevet 17. september Vær som passer til årstiden, humøret og planene... Striregn en planløs høstdag, inne under pleddet med bok og te, kan være helt ypperlig vær.
AnonymBruker Skrevet 17. september #14 Skrevet 17. september For meg er det oppholdsvær, lettskyet og ca. 13 garder. Sol fra skyfri himmel og 20+ liker jeg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 00ca7...bda
AnonymBruker Skrevet 17. september #15 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): som bosatt sunnmøring vil jeg si en regnfri dag med mer enn 13 grader er en finværsdag Anonymkode: 597b7...660 som også sunnmøring sier jeg meg enig i denne. Anonymkode: efaec...038
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå