An0nymm Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden (endret) Hva kjennetegner "fint vær"? Endret 4 timer siden av An0nymm
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Sol, klar himmel, ikke nedbør, ikke vind Anonymkode: c27a9...212 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Kommer an på om man spør en nordlending, vestlending eller søring 🤭 1
17.11 Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Så lenge det er oppholdsvær så er jeg happy camper. Utflyttet vestlending. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden 17.11 skrev (9 minutter siden): Så lenge det er oppholdsvær så er jeg happy camper. Utflyttet vestlending. Sky fri himmel så langt jeg kan se. 🪴 Anonymkode: 1ca8c...133
Flintis Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Tja. Det kan være litt etter aktiviteten, da kan det være gavnelig vær. Fint vær kan også være avhengig av årstidene. Er en på skitur er -5 grader, sol, vindstille og oppholds helt ypperlig i mars. Men katastrofe i juli da en vil bade og ha vekst blandt plantene. Jeg liker sommer, passe varmt litt regn fra 24 til 6 og svak vind med badetemperatur på 20 til 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå