Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Så dette med Therese Lien … lurer på hva som stemmer 

Anonymkode: 106cf...a00

Vet ikke om jeg hadde sett og hørt alt da jeg oppdaget dette timer inn i dagen, men ja. 
Synes oppførselen til QKC var merkelig, å det kunne dem ha holdt seg unna og postet ting på nett. 
så skjønner å Therese som reagerte. 
Nå er det naturlig nok ikke alt som kommer frem da det er en privatsak mellom Therese og de, men QKC har nok fått en kunde mindre. 👍

Anonymkode: 36b9a...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet ikke om jeg hadde sett og hørt alt da jeg oppdaget dette timer inn i dagen, men ja. 
Synes oppførselen til QKC var merkelig, å det kunne dem ha holdt seg unna og postet ting på nett. 
så skjønner å Therese som reagerte. 
Nå er det naturlig nok ikke alt som kommer frem da det er en privatsak mellom Therese og de, men QKC har nok fått en kunde mindre. 👍

Anonymkode: 36b9a...9d9

Enig med deg. Synes det var rett og slett litt barnslig oppførsel fra de, lite profesjonelt vertfall. De virker også litt «voldsomme», hele tiden gode, fine dere osv 

• Liker 1
Skrevet

Fler med erfaring? 

Anonymkode: 15326...cb4

Skrevet

Elsker de. Jeg bruker gold, men prøver nå glas serien. Brukt q i mange år og huden har aldri vært bedre.

Anonymkode: 08f01...e5c

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har brukt gold serien en liten stund nå, og må si at jeg liker produktene veldig godt. Har også snail øyekremen som jeg er veldig fornøyd med. 
Vet ikke helt hva jeg syns om influenser markedsføringen de holder på med, men det virker jo tydeligvis, jeg endte jo opp med å kjøpe 😅

Skrevet
snute skrev (5 timer siden):

Jeg har brukt gold serien en liten stund nå, og må si at jeg liker produktene veldig godt. Har også snail øyekremen som jeg er veldig fornøyd med. 
Vet ikke helt hva jeg syns om influenser markedsføringen de holder på med, men det virker jo tydeligvis, jeg endte jo opp med å kjøpe 😅

Takk for svar! Den jeg evt har tenkt å kjøpe også, men ikke kjøpt noe enda. 

Skrevet

Til de prisene hadde jeg heller kjøpt ordentlige koreanske produkter. 

Anonymkode: 2961b...9db

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 18.37):

Til de prisene hadde jeg heller kjøpt ordentlige koreanske produkter. 

Anonymkode: 2961b...9db

Hvilke merke tenker du da? Har du noe du anbefaler? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...