AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #21 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så dette med Therese Lien … lurer på hva som stemmer Anonymkode: 106cf...a00 Vet ikke om jeg hadde sett og hørt alt da jeg oppdaget dette timer inn i dagen, men ja. Synes oppførselen til QKC var merkelig, å det kunne dem ha holdt seg unna og postet ting på nett. så skjønner å Therese som reagerte. Nå er det naturlig nok ikke alt som kommer frem da det er en privatsak mellom Therese og de, men QKC har nok fått en kunde mindre. 👍 Anonymkode: 36b9a...9d9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #22 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet ikke om jeg hadde sett og hørt alt da jeg oppdaget dette timer inn i dagen, men ja. Synes oppførselen til QKC var merkelig, å det kunne dem ha holdt seg unna og postet ting på nett. så skjønner å Therese som reagerte. Nå er det naturlig nok ikke alt som kommer frem da det er en privatsak mellom Therese og de, men QKC har nok fått en kunde mindre. 👍 Anonymkode: 36b9a...9d9 Enig med deg. Synes det var rett og slett litt barnslig oppførsel fra de, lite profesjonelt vertfall. De virker også litt «voldsomme», hele tiden gode, fine dere osv Anonymkode: 106cf...a00 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #23 Skrevet 8. oktober 2025 Fler med erfaring? Anonymkode: 15326...cb4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #24 Skrevet 8. oktober 2025 Elsker de. Jeg bruker gold, men prøver nå glas serien. Brukt q i mange år og huden har aldri vært bedre. Anonymkode: 08f01...e5c
snute Skrevet 2. november 2025 #25 Skrevet 2. november 2025 Jeg har brukt gold serien en liten stund nå, og må si at jeg liker produktene veldig godt. Har også snail øyekremen som jeg er veldig fornøyd med. Vet ikke helt hva jeg syns om influenser markedsføringen de holder på med, men det virker jo tydeligvis, jeg endte jo opp med å kjøpe 😅
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #26 Skrevet 2. november 2025 snute skrev (5 timer siden): Jeg har brukt gold serien en liten stund nå, og må si at jeg liker produktene veldig godt. Har også snail øyekremen som jeg er veldig fornøyd med. Vet ikke helt hva jeg syns om influenser markedsføringen de holder på med, men det virker jo tydeligvis, jeg endte jo opp med å kjøpe 😅 Takk for svar! Den jeg evt har tenkt å kjøpe også, men ikke kjøpt noe enda. Anonymkode: 106cf...a00
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #27 Skrevet 2. november 2025 Til de prisene hadde jeg heller kjøpt ordentlige koreanske produkter. Anonymkode: 2961b...9db
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #28 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 18.37): Til de prisene hadde jeg heller kjøpt ordentlige koreanske produkter. Anonymkode: 2961b...9db Hvilke merke tenker du da? Har du noe du anbefaler? Anonymkode: 106cf...a00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå