Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med produkter herfra? Har vurdert å kjøpe Glass skin serien, men ønsker gjerne å høre andres erfaringer med å kjøpe herfra 

Anonymkode: 106cf...a00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?🙈

Anonymkode: 106cf...a00

Skrevet

Spurte om det samme her om dagen, men fikk heller ikke svar. Litt rart for syns det virker som så mange bruker det når jeg ser på snap osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel dette er jo ikke et koreanske merke så det er jo ikke rart at de fleste som er inn i k beauty ikke nødvendigvis har så peiling på dette. Når det kommer til snap så er jo det en kanal som brukes til markedsføring så selv om noe virker som veldig vanlig på snap så vil jo ikke dette nødvendigvis være et utbredt produkt ellers i samfunnet. 

Jeg har prøvd mye k beauty men aldri hørt om dette merket. Det selges ikke i vanlige k beauty butikker og det er ikke et internasjonalt stort merke på hjemme siden dems ser mann at det er et norskt merke inspirert av k beauty. Det betyr ikke at det er dårlig eller bra, men det betyr at det ikke er så veldig rart at det ikke er veldig mange med erfaring om dette merket da norge er et lite marked og de brander seg som koreansk skinn care uten å være på det vanlige markedet for koreansk hudpleie. 

Viss de i det siste har begynt å dukke opp mye på snap så antar jeg at dette er en del av merkevaren sin markedsførings strategi så folk skal oppdage merkevaren.

Anonymkode: c15fa...204

Skrevet

Tror produktene de selger er koreanske, Elishacoy, men jeg er ingen ekspert. Får inntrykk av at firmaet selger godt, har fulgt de litt på Instagram/Snap men ønsker meg erfaringer fra andre enn influensere 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
snute skrev (1 time siden):

Tror produktene de selger er koreanske, Elishacoy, men jeg er ingen ekspert. Får inntrykk av at firmaet selger godt, har fulgt de litt på Instagram/Snap men ønsker meg erfaringer fra andre enn influensere 🙂 

På om oss på hjemmesiden skriver de blandt annet "Inspirert av den koreanske tilnærmingen til hudpleie, har vi valgt et smalt produktsortiment som setter kvalitet i høysetet, samtidig som det er lett å bruke." Så koreansk er det ikke.

Grunnleggerne har norske navn og firmaet har adresse i Norge. Dette er jo ikke nødvendigvis negativt. Det er fullstendig mulig å utvikle høykvalitets hudpleie inspirert fra korea. Men det forklarer hvorfor det ikke er så mange som enda har mye erfaring med dette merket.

Skrevet

Hvis du googler Elishacoy som er produktene de selger, vil du se at det er et koreansk merke fra 1997, det sier i hvert fall min AI. 
Sånn jeg forstår det har QKC agenturet her i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

De selger ulike merker ser det ut til. De presenterer seg litt rart selv på nettsiden sin. Det kommer frem bedre informasjon om hva slags firma dette er viss mann leser artikler om dem.

Men da lønner det seg sannsynligvis å google vært enkelt merke de selger og sjekke internasjonale reviews.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...