AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september https://www.katarinaflatland.no/smart - noen som har meldt seg på første runden og har tilbakemeldinger? Jeg er veldig fan av podden til Katarina og mannen (Åpen Journal). De virker som fornuftige leger og for første gang snuser jeg litt på å melde meg på et treningsopplegg ala dette.. Anonymkode: f4153...445
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Skrevet 17. september 600 kroner i måneden for at noen skal sette opp en treningsplan? Det å sette opp en plan tar null tid, det vanskelige er å følge planen. Anonymkode: 1bd18...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 600 kroner i måneden for at noen skal sette opp en treningsplan? Det å sette opp en plan tar null tid, det vanskelige er å følge planen. Anonymkode: 1bd18...0f0 Edit: Det er heller ingen informasjon på siden om hva man får for pengene. Det er ingen ekempler på treningsplaner hun har gitt til andre. Ser også at det er minst 3 måneders bindingstid. Så er 1750 kroner som er minstepris for denne treningsplanen og da har man fått 50 kroner i rabatt for å ha bestilt før det finnes kundeanmeldelser som kan bekrefte at dette her er penger ut av vinduet. Anonymkode: 1bd18...0f0
Danseskjørt Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september Har de bakgrunn med trening? Fint og flott å reklamere med at man er lege, men tro meg, leger kan ikke alt. Syns det var dyrt til at de ikke har utdanning som PT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå