Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.katarinaflatland.no/smart

- noen som har meldt seg på første runden og har tilbakemeldinger?
Jeg er veldig fan av podden til Katarina og mannen (Åpen Journal). De virker som fornuftige leger og for første gang snuser jeg litt på å melde meg på et treningsopplegg ala dette.. 

Anonymkode: f4153...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

600 kroner i måneden for at noen skal sette opp en treningsplan?  Det å sette opp en plan tar null tid, det vanskelige er å følge planen. 

Anonymkode: 1bd18...0f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

600 kroner i måneden for at noen skal sette opp en treningsplan?  Det å sette opp en plan tar null tid, det vanskelige er å følge planen. 

Edit: Det er heller ingen informasjon på siden om hva man får for pengene.  Det er ingen ekempler på treningsplaner hun har gitt til andre.

Ser også at det er minst 3 måneders bindingstid. Så er 1750 kroner som er minstepris for denne treningsplanen og da har man fått 50 kroner i rabatt for å ha bestilt før det finnes kundeanmeldelser som kan bekrefte at dette her er penger ut av vinduet. 

Skrevet

Har de bakgrunn med trening? Fint og flott å reklamere med at man er lege, men tro meg, leger kan ikke alt. Syns det var dyrt til at de ikke har utdanning som PT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...