AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:07 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:07 Jeg er analfabet når det kommer til sosiale media og lignende. Ille engang Chatgpt kunne hjelpe, så jeg prøver her, hva symboliserer pokalen helt til høyre i bildet? Anonymkode: cdd91...b09
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:11 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:11 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er analfabet når det kommer til sosiale media og lignende. Ille engang Chatgpt kunne hjelpe, så jeg prøver her, hva symboliserer pokalen helt til høyre i bildet? Anonymkode: cdd91...b09 Pokal er det samme som honnør: Nyttig innlegg 🏆 Anonymkode: a2cc5...04b
Bamseklemmer Skrevet i går, 00:13 #3 Skrevet i går, 00:13 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er analfabet når det kommer til sosiale media og lignende. Ille engang Chatgpt kunne hjelpe, så jeg prøver her, hva symboliserer pokalen helt til høyre i bildet? Anonymkode: cdd91...b09 Hvis dette er kommetarfeltet til høyre for bildet ditt.. da er du superhot🥰 Du har fått 55 "superhot" trykk for bildet ditt.. ca 30 tokens pr. trykk.. Så du har fundet kontoen din med ca 1650 tokens👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå