Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en nabo de siste tre årene. Eller egentlig et ektepar med ett barn på tre år. Vi er på hils og prater om sånne trivielle ting som været. 
Jeg er kvinne 24 år og har nylig flyttet fra mine foreldre og over i nabohuset. Dermed er paret fortsatt mine naboer. 
Greia er at jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med kona. Ser at hun går litt på ski på vinteren. Kunne godt tenke meg en skikamerat. 
Har lenge lurt på hvor gammel hun er. Nå har jeg funnet ut at hun fyller 31 år i år. 

Hun lærer seg norsk og virker godt integrert, er i jobb. 
Jeg er ferdig utdannet, har fast jobb og samboer. Men jeg er jo på et annet sted i livet, jeg som ikke har barn. 

Jeg er litt for sjenert til å invitere på te/kaffe muntlig og tenker det er litt voldsomt å banke på døra for å slå av en prat. 

Er det rart å sende en melding og høre om hun vil ta en kopp te en dag etter barnet har lagt seg?😅

Anonymkode: 0c6dc...3a3

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det høres veldig koselig ut! 😄 Hun blir sikkert glad! 

Anonymkode: 62ff1...fb7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det hørtes hyggelig ut jeg! Kanskje spør henne neste gang dere tilfeldigvis møter hverandre?

Anonymkode: 74cc1...013

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempekoselig! ☺️

Anonymkode: bf9be...2d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det hørtes hyggelig ut jeg! Kanskje spør henne neste gang dere tilfeldigvis møter hverandre?

Anonymkode: 74cc1...013

Ts her! 
God idé. Utfordringen er at vi ofte hilser fra bilen. Kan jo spørre om vi møtes ved postkassa evt😄

Anonymkode: 0c6dc...3a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller sagt noe ved en anledning dere møtes. "Jeg ser du går på ski. Du må gjerne si ifra om du har lyst på en skivenninne noen ganger."

• Nyttig 1
Skrevet

Ring på og spør om å låne sukker/kaffe e.l., så kommer dere i prat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...