Majer Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september Jeg har ørten år med studier og en titalls sertifiseringer. Det jeg derimot har lite erfaring med er å lære av mentorer. Nå har jeg funnet meg to mentorer som jeg lærer utrolig mye av- mer enn i de fleste sertifiseringene jeg har tatt. Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få ser ned på CVen
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september Majer skrev (1 time siden): Jeg har ørten år med studier og en titalls sertifiseringer. Det jeg derimot har lite erfaring med er å lære av mentorer. Nå har jeg funnet meg to mentorer som jeg lærer utrolig mye av- mer enn i de fleste sertifiseringene jeg har tatt. Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få ser ned på CVen Vel hadde du hatt ekte studier og sertifiseringer og ikke bare fra livets harde skole, så hadde du vist svaret. Du kan jo spørre mentorene dine? De har sikkert kunnskapen om hvordan livets harde skole skal skrives på en cv. Anonymkode: 90070...b88 2
Majer Skrevet 17. september Forfatter #3 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vel hadde du hatt ekte studier og sertifiseringer og ikke bare fra livets harde skole, så hadde du vist svaret. Du kan jo spørre mentorene dine? De har sikkert kunnskapen om hvordan livets harde skole skal skrives på en cv. Anonymkode: 90070...b88 Hva troller du med nå. Hva definerer du som ekte studier? Alle studier som gir studiepoeng og er godkjent i Norge er jo "ekte"...
AnonymBruker Skrevet 17. september #4 Skrevet 17. september Sett dem som referanser. Anonymkode: a4e2e...b19 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Skrevet 17. september Majer skrev (21 timer siden): Jeg har ørten år med studier og en titalls sertifiseringer. Det jeg derimot har lite erfaring med er å lære av mentorer. Nå har jeg funnet meg to mentorer som jeg lærer utrolig mye av- mer enn i de fleste sertifiseringene jeg har tatt. Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få ser ned på CVen Du kan føre dem som referanser. Anonymkode: 5c1fd...f1b 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #6 Skrevet 17. september Majer skrev (13 timer siden): Hva troller du med nå. Hva definerer du som ekte studier? Alle studier som gir studiepoeng og er godkjent i Norge er jo "ekte"... Fordi om du virkelig hadde hatt utdannelse over barneskolen så hadde du vist svaret på det du spør om. Og jeg har enda tilgode å se et innlegg fra deg som er reflektert og fornuftig og ikke et patetisk forsøk på trolling eller å skape et "viralt" innlegg. Anonymkode: 90070...b88 1 1
Summeer Skrevet 17. september #7 Skrevet 17. september Det passer ikke på cven, med mindre det er som konsentrert coaching feks. Du kan sette det som fritekst i søknadsbrevet, med beskrivelse på hvordan du øker kunnskapen din for noe som er relevant for stillingen du søker på. 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september Majer skrev (På 16.9.2025 den 20.37): Jeg har ørten år med studier og en titalls sertifiseringer. Det jeg derimot har lite erfaring med er å lære av mentorer. Nå har jeg funnet meg to mentorer som jeg lærer utrolig mye av- mer enn i de fleste sertifiseringene jeg har tatt. Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få ser ned på CVen Ikke ta det med på CV-en, arbeidsgivere skjønner ikke forskjellen på den type mentor som er vanlig i usa og næringsliv, og mentor som er beregnet på dem som har mye ekstra behov.... Anonymkode: 1c7f0...e69 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 8.35): Sett dem som referanser. Anonymkode: a4e2e...b19 Man bør ikke føre opp noen som referanse som ikke kam kobles til noe på CV-en. Anonymkode: 1c7f0...e69 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Skrevet 19. september Det er ikke vanlig å føre dette inn på CV-en. Det er noe du eventuelt kan nevne på et intervju. Anonymkode: f87d6...f5b 3
Majer Skrevet 19. september Forfatter #11 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke ta det med på CV-en, arbeidsgivere skjønner ikke forskjellen på den type mentor som er vanlig i usa og næringsliv, og mentor som er beregnet på dem som har mye ekstra behov.... Anonymkode: 1c7f0...e69 Det som er så merkelig. Jeg studerte i USA og der ble vi rådet til å søke mentorer etter studiene
Virrevirrevapp Skrevet 19. september #12 Skrevet 19. september Du kan beskrive hva det er, men spørs om det gir mening for potensielle arbeidsgivere. Det viktigste er vel om det har hjulpet deg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Skrevet 19. september Ville skrevet det i selve søknaden. Anonymkode: da316...7a0
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Skrevet 19. september Sett de opp under andre kvalifikasjoner! Som arbeidsgiver hadde jeg lett brukt det som grunn til IKKE å ansette deg, om du snakker om mentaltrening, eller sånn Tony Robbins-greier. Anonymkode: c4b4c...359 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå