Gå til innhold

Hvordan håndtere feil og urettferdig fakturering.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever flere selskaper blir stadig mere sleipe. Oppstår det en uenighet så kjører de på og truer med purring og inkasso. Du som forbruker som er i 100% jobb med travelt hverdagsliv har ikke en sjanse å nå gjennom. Ikke har de telefon de kan nåes på og menneskene som besvarer e-post er håpløse.

Jeg har har alltid hatt orden i betalinger og ingen heftelser i mitt voksne liv. Men opplever en del leverandører er blitt svært useriøse og griske. Har nylig byttet telefonoperatør og forsikring som ikke har oppsigelse for å nevne noe og er helt matt av straffereaksjonene.

Blir nervøs over makten de har tar over vanlige forbrukere.

 

Anonymkode: ffff3...2bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nylig byttet telefonoperatør og forsikring som ikke har oppsigelse for å nevne noe og er helt matt av straffereaksjonene.

Blir nervøs over makten de har tar over vanlige forbrukere.

 

Anonymkode: ffff3...2bb

Hva slags straffereaksjoner?

Aldri opplevd noe som kan ligne straff fra noe selskap. Og påbegynte perioder må man selvfølgelig betale for så en motregning må du forvente.

Anonymkode: b279a...2a7

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...