AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september Opplever flere selskaper blir stadig mere sleipe. Oppstår det en uenighet så kjører de på og truer med purring og inkasso. Du som forbruker som er i 100% jobb med travelt hverdagsliv har ikke en sjanse å nå gjennom. Ikke har de telefon de kan nåes på og menneskene som besvarer e-post er håpløse. Jeg har har alltid hatt orden i betalinger og ingen heftelser i mitt voksne liv. Men opplever en del leverandører er blitt svært useriøse og griske. Har nylig byttet telefonoperatør og forsikring som ikke har oppsigelse for å nevne noe og er helt matt av straffereaksjonene. Blir nervøs over makten de har tar over vanlige forbrukere. Anonymkode: ffff3...2bb
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nylig byttet telefonoperatør og forsikring som ikke har oppsigelse for å nevne noe og er helt matt av straffereaksjonene. Blir nervøs over makten de har tar over vanlige forbrukere. Anonymkode: ffff3...2bb Hva slags straffereaksjoner? Aldri opplevd noe som kan ligne straff fra noe selskap. Og påbegynte perioder må man selvfølgelig betale for så en motregning må du forvente. Anonymkode: b279a...2a7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå