Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kunne gå tilbake å gi deg selv noen gode råd på veien når sto på terskelen til å bli 50, hva ville du sagt til deg selv? 
For jeg blir snart 50, og føler at livet er «over». Kroppen er gammel og stygg, utseendet har falmet, økonomien er trygg og stabil, men gud så stram innimellom. Vennene er alle opptatt med sitt, og jeg er opptatt med mitt. 
Jeg har en god jobb, snill mann, koselig hus. Men selve livsgnisten er litt borte. Fordi; hva nå? 
vanskelig å forklare, men føler at mine beste år er over, nå skal jeg bare bli gammel og forsøke og holde helsa lengst mulig. 
var dette alt liksom? P

Anonymkode: 980ce...97d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du kunne gå tilbake å gi deg selv noen gode råd på veien når sto på terskelen til å bli 50, hva ville du sagt til deg selv? 
For jeg blir snart 50, og føler at livet er «over». Kroppen er gammel og stygg, utseendet har falmet, økonomien er trygg og stabil, men gud så stram innimellom. Vennene er alle opptatt med sitt, og jeg er opptatt med mitt. 
Jeg har en god jobb, snill mann, koselig hus. Men selve livsgnisten er litt borte. Fordi; hva nå? 
vanskelig å forklare, men føler at mine beste år er over, nå skal jeg bare bli gammel og forsøke og holde helsa lengst mulig. 
var dette alt liksom? P

Anonymkode: 980ce...97d

Jeg er ikke 60,men såvidt yngre enn deg. Høres ut som du trenger østrogen og testosteron.  For det er ikke riktig å ha det sånn dersom hormonene er i balanse.  

Anonymkode: 92f82...e06

Skrevet

Mitt beste råd til meg selv hadde vært å begynne og trene mye før.... da hadde jeg lettere stått i de utfordringene som kommer når en blitt eldre og hverdagene hadde også blitt mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...