Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Var inne på en datingside og ramlet over dette. Hvorfor må slike gå løs? Slike burde vært sterilisert og mere til... Snill "Bestefar" Sandefjord Hei! Jeg er en livsglad mann på 64 som ønsker kontakt med en ung jente.Jeg ønsker en som jeg kan være en slags "onkel" for, og som jeg kan gi en innføring i livets mange mysterier. Skriv noen linjer og fortell litt om deg selv. Er seriøs og sponser deg med lommepenger. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet. Lea (moderator) Endret 27. mars 2006 av Lea
Gjest Gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Har ikke politiet et mailadresse man kan sende slikt til?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Har ikke politiet et mailadresse man kan sende slikt til? ← Takk for tipset! Skal sjekke At folk kan være så skrudd å lokke til seg unge jenter på den måten.
Gjest Gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Du finner en enkel måte å tipse politiet på deres hjemmeside politiet.no.
Gjest LoisLane Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Dette må være rette anledning for å bruke denne:
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Ikke ulovlig det der, før han gjør noe med en under 16 år. Noen ganger tenker jeg at den ikke er så dum den loven de har borti statene. Der lavalderen er forskjellig, altså to på 16 kan ha seg. Men er den ene over 20 så åker vedkommende inn...
Gjest Gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Ikke ulovlig det der, før han gjør noe med en under 16 år. Noen ganger tenker jeg at den ikke er så dum den loven de har borti statene. Der lavalderen er forskjellig, altså to på 16 kan ha seg. Men er den ene over 20 så åker vedkommende inn... ← Jeg kan ikke se at han noe sted skriver noen alder på dem han vil ha kontakt med.
Gjest vsn Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Ikke vær vanskelig nå damer. Fyren er jo bare snill som vil "sponse ungjenta med lommepenger"
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 (...) sponser deg med lommepenger. ← Dette handler ikke om å "ha seg". Dette er sexkjøp.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 Jeg kan ikke se at han noe sted skriver noen alder på dem han vil ha kontakt med. ← Nei, nettopp. Dermed har han ikke gjort noe galt som politiet nødvendigvis vil bry seg med. Ikke før eventuellt ei jente på under 16 tar kontakt og han DA gjør noe. Nemlig. At det er prostitusjon JA, men alikevel i en gråsone hvor han kan bli vanskelig å ta. Jeg stemmer for anonym terror både på nett og privat...mmmmmmuuahahahhaahaha
Gjest Gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 Uansett gjør det ikke noe å tipse politiet om slikt. Så får det bli deres sak om de gjør noe.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #13 Skrevet 27. mars 2006 Han er allerede anmeldt. Og jeg håper han kommer til å sitte i saksa, bokstavelig talt, både oppe og nede. Bedre å anmelde det enn ikke å gjøre noe, kanskje derfor det er mange som blir misbrukt, at folk ikke gjør noe. Jeg kommer til å melde slike ting, har noen i familien som ble misbrukt. Så jeg har mine grunner til å anmelde gamlinger som sitter med slarken sin og håper på et nyp...
La Guapa Skrevet 28. mars 2006 #14 Skrevet 28. mars 2006 Han er allerede anmeldt. Og jeg håper han kommer til å sitte i saksa, bokstavelig talt, både oppe og nede. Bedre å anmelde det enn ikke å gjøre noe, kanskje derfor det er mange som blir misbrukt, at folk ikke gjør noe. Jeg kommer til å melde slike ting, har noen i familien som ble misbrukt. Så jeg har mine grunner til å anmelde gamlinger som sitter med slarken sin og håper på et nyp... ← FLOTT at du tar ansvar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå