TheLegendBellaGoth Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg blir skikkelig nysgjerrig når sønnen min er på date, hvem det kan være og hva som er typen hans. Er det okei å spørre hvem det er og om han har bilde av vedkommende? Har ikke noe lyst at det skal være noen som ikke fortjener han
got2go Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Plis ikke bli sånn invaderende, overnyskjerrig svigermor som mener at ingen er god nok for gullungen.... 6
Slarti Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden got2go skrev (2 minutter siden): Plis ikke bli sånn invaderende, overnyskjerrig svigermor som mener at ingen er god nok for gullungen.... Tror det allerede er for sent. Får håper han klarer å rive seg løs før det er for sent. 6 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Skrevet 2 timer siden got2go skrev (15 minutter siden): Plis ikke bli sånn invaderende, overnyskjerrig svigermor som mener at ingen er god nok for gullungen.... Nei jeg er ikke sånn, vil bare se hvem det er
TheLegendBellaGoth Skrevet 2 timer siden Forfatter #5 Skrevet 2 timer siden Slarti skrev (12 minutter siden): Tror det allerede er for sent. Får håper han klarer å rive seg løs før det er for sent. Så slemt sagt
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden TheLegendBellaGoth skrev (20 minutter siden): Nei jeg er ikke sånn, vil bare se hvem det er Du fremstår sånn. Hvordan kan du vurdere om hun er god nok for ham ved å se på et bilde, og hvorfor er ikke det hans vurdering? Og hvorfor forteller han om dater, du bør slutte å spørre. En dag presenterer han kanskje en eller annen for deg. Men nå er du bare nysgjerrig og invaderende. Anonymkode: 3a2b9...0e8 8
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #7 Skrevet 57 minutter siden TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Jeg blir skikkelig nysgjerrig når sønnen min er på date, hvem det kan være og hva som er typen hans. Er det okei å spørre hvem det er og om han har bilde av vedkommende? Har ikke noe lyst at det skal være noen som ikke fortjener han Skjer deg! HAN velger hvem HAN dater! Ikke vær ett svigermonster...! Lov å være nysjerrig og spørre av kjærlig interesse, ikke av innblanding! Han skal ta egne valg! akkurat som du! Anonymkode: 97078...213 2
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #8 Skrevet 51 minutter siden TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Så slemt sagt Tror du trenger å høre det. Anonymkode: 5fa3a...4b0 2
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #9 Skrevet 50 minutter siden Og akkurat hvordan vil et bilde fortelle deg om hun er god nok for han? Har du krav til utseende, hudfarge eller lignende? Anonymkode: ef067...1a7 2
Slarti Skrevet 49 minutter siden #10 Skrevet 49 minutter siden TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Har ikke noe lyst at det skal være noen som ikke fortjener han TheLegendBellaGoth skrev (1 time siden): Så slemt sagt Vel. Det første sitatet typer veldig på at du vil kontrollere hvem han er sammen med. Sannheten kan gjøre vondt. Men du virker som en kontrollerende mor med den setningen som avslutning på første posten din. 3
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #11 Skrevet 48 minutter siden Hvorfor stoler du ikke på at din sønn er voksen nok til å ta fornuftige valg på egne vegne? Har du overstyrt ham hele livet og ikke gitt ham sjansen? Seriøst - kutt navlestrengen, la din sønn få ta egne valg, og også ev. lære av egne feil. Du kan ikke beskytte ham mot hans liv. Du risikerer å ende opp som svigermor som lager så mye trøbbel for din sønn og hans fremtidige livspartner at du risikerer å bli kuttet ut. Å være positivt interessert i hvem din sønn ev. forelsker seg i, det er greit. Den siste setningen din tyder på at du har større behov eller ønsker om å påvirke hans valg av partner, og da har du bikket over i det som kan ødelegge ham, for ham, for forholdet mellom deg og ham og for deg selv. La din sønn få dele det han selv ønsker å dele med deg. Ikke grav rundt hvem han dater før han selv vet hvor forholdet går!!! Kutt navlestrengen her og nå! Anonymkode: b3733...7ba 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå