AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg har hatt litt brunt blod/veldig små blødninger i en uke nå. Bruker normalt å spotte før mens, men kanskje i max 4 dager. Jeg tror jeg er ca 15 dpo. Fikk positiv eggløsningstest både 31 august og 1 september. I går da jeg var på jobb fikk jeg plutselig menssmerter, så da var jeg jo sikker på at jeg hadde begynt å blø, for det har aldri før skjedd at jeg har fått menssmerter før mensen kommer. Stort sett får jeg smerter noen timer etter at det begynner å blø. Smertene varte bare i sånn ca 10-15 minutter. Og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Bare litt spotting. Jeg har tatt noen tester (metode), men er nå tom 😑 Syns liksom jeg har skimtet noe på testene, men mulig det bare har vært skygge og har lest at de testene er litt dårlige. Men er det noen som har fått menssmerter i forbindelse med tidlig graviditet? Kan det være noe? Anonymkode: 4359c...c0a
Karmelia Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Ja det kan være et tegn. Det og sensitive brystvorter, økt utflod. Ville kjøpt en test og testet i morgen tidlig.
mommyaka Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt litt brunt blod/veldig små blødninger i en uke nå. Bruker normalt å spotte før mens, men kanskje i max 4 dager. Jeg tror jeg er ca 15 dpo. Fikk positiv eggløsningstest både 31 august og 1 september. I går da jeg var på jobb fikk jeg plutselig menssmerter, så da var jeg jo sikker på at jeg hadde begynt å blø, for det har aldri før skjedd at jeg har fått menssmerter før mensen kommer. Stort sett får jeg smerter noen timer etter at det begynner å blø. Smertene varte bare i sånn ca 10-15 minutter. Og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Bare litt spotting. Jeg har tatt noen tester (metode), men er nå tom 😑 Syns liksom jeg har skimtet noe på testene, men mulig det bare har vært skygge og har lest at de testene er litt dårlige. Men er det noen som har fått menssmerter i forbindelse med tidlig graviditet? Kan det være noe? Anonymkode: 4359c...c0a Høres litt ut som du sliter med hormoner med tanke på nye spotting. Du er eventuelt 16 dpo idag så om du var gravid burde du få positive tester. Kan være at du ikke hadde eggløsning da du trodde.. eller mye senere
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg hadde smerter som fy tidlig i graviditeten. Trodde jeg skulle få mensen i flere uker, uten at den kom. Anonymkode: f9c8b...de7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden mommyaka skrev (36 minutter siden): Høres litt ut som du sliter med hormoner med tanke på nye spotting. Du er eventuelt 16 dpo idag så om du var gravid burde du få positive tester. Kan være at du ikke hadde eggløsning da du trodde.. eller mye senere Jeg fikk positiv eggløsningstest 31 august og 1 september, så vil tro det stemmer. Er vel også ganske vanlig med litt spotting før mens? Anonymkode: 4359c...c0a
mommyaka Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg fikk positiv eggløsningstest 31 august og 1 september, så vil tro det stemmer. Er vel også ganske vanlig med litt spotting før mens? Anonymkode: 4359c...c0a Om du fikk eggløsning 1-3 september så er du 14-16 nå og burde få mens eller gravid nå. Du kan spotte 1-3 dager før mens. Men den kan også bety lite progesteron. Har du stabil syklus?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden mommyaka skrev (2 minutter siden): Om du fikk eggløsning 1-3 september så er du 14-16 nå og burde få mens eller gravid nå. Du kan spotte 1-3 dager før mens. Men den kan også bety lite progesteron. Har du stabil syklus? Den kan variere litt fra 29-32 dager. Anonymkode: 4359c...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå