Tilia77 Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har sett en del kontoer på instagram i det siste der det står om å tjene penger på digital markedsføring. «Bygg inntekt online med digital markedsføring + affiliate». Er det noen som vet noe om dette og om det har noe for seg?
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Det er bare svindel og tull! Finere ord for MLM/pyramidespill ! Anonymkode: 6eb95...feb 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden De selger kurs om å selge kurs. Du vil aldri bli rik på det, du må verve/få andre mennesker til å kjøpe kurset. pyramide spill... You need to look at something else than social media hon. Anonymkode: acfc1...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hvis jeg var deg, ville jeg også sjekket disse kontoene om de nevner high-ticket affiliate marketing, da er det best å styre unna. De bruker ord som digital marketing, affiliate marketing, direct sales etc men det er ren MLM, som de andre har nevnt her, vidreselge for å kunne tjene på det. Mange av disse sier også at de fokuserer kun på produkt salg og ikke selve rekrutteringen men det er nok bare en løgn de tror på selv… og om de markedsfører det som at du starter din egen online business. Det gjør man altså ikke🥲 Anonymkode: af7eb...cf8 2
Majer Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Pyramidespill. Det er ikke tilfeldig at det er digital markedsføring. Det er fordi man vet at utbrente sykepleiere, butikkansatte mm kan tenke at de kan få en slik jobb uten relevant utdanning og erfaring 2
Tilia77 Skrevet 2 timer siden Forfatter #6 Skrevet 2 timer siden Det var som jeg trodde da! Så nesten ut som det bare var slike kontoer som kommenterte hos hverandre…. Og nei jeg lar meg ikke friste til å starte opp noe slikt. Ville bare høre om andre sitter med samme inntrykk som meg- MLM og pyramidespill osv. Forstod knapt nok hva produktet de selger er, foruten at det er et kurs? Et kurs om å selge kurset videre til andre??! Takk for svar dere.😊 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Bare scam. Som du har sett, så er mange av kommentarene fra andre av samme sort som skal skryte av denne fantastiske muligheten til å bli rik. Anonymkode: ec31e...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå