AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg lurer på om dette er noe menn her synes er for dirty og stort inngrep i folks privatliv? For ikke så lenge siden gikk jeg på tur i skogen hvor jeg plutselig kom over en mann (så ut som han var på joggetur) som satt på knærne med mobilen i ene hånden mens han onanerte med den andre. Ble perpleks. Litt skremt? Trakk meg stille tilbake så han ikke skulle se meg. Etter en stund ble jeg mer og mer tent av hele situasjonen og begynte å fantasere. Ble faktisk litt ergerlig. Hvordan hadde dere menn her reagert om dere var i den mannens situasjon, jeg ga meg til kjenne, dro ned buksa mi med ønsket om å bli pult? 🙄 Anonymkode: cd2ef...ca2 1
Soft mann Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Mange ville nok satt pris på det, men noen hadde nok blitt så flau at 🍆hadde sovnet helt😅 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Tipper trolleinnlegg. Hvem gjør liksom det…. Anonymkode: e87dd...9b1 1 3
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Neida neida.. ta meg gjerne på fersken.. bare spør om jeg trenger hjelp, så skjønner jeg at du er snill og god. Fint om du har med kondomer da.. for da blir jeg mere utholdende, iallefall til du kommer i mål🥰 Dette er jo virkelig koselig og omsorgsfullt.. hvorfor gjør vi ikke dette oftere?👏🫡 1
Snok1 Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg ville sannsynligvis stukket avgårde, og så angret i to uker at jeg ikke grep sjansen som ble tilbudt. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Snok1 skrev (25 minutter siden): Jeg ville sannsynligvis stukket avgårde, og så angret i to uker at jeg ikke grep sjansen som ble tilbudt. Det er mye risikoadferd her ser jeg...Hadde aldri turt med noen jeg ikke kjenner fra før. GONORE HERPES KLAMYDIA HIV FLATLUS SKABB SYFILIS Anonymkode: 570e3...84a
Snok1 Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er mye risikoadferd her ser jeg...Hadde aldri turt med noen jeg ikke kjenner fra før. GONORE HERPES KLAMYDIA HIV FLATLUS SKABB SYFILIS Anonymkode: 570e3...84a Nå angrer jeg litt mindre på at jeg stakk.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er mye risikoadferd her ser jeg...Hadde aldri turt med noen jeg ikke kjenner fra før. GONORE HERPES KLAMYDIA HIV FLATLUS SKABB SYFILIS Anonymkode: 570e3...84a Er det kun de med kjønns sjukdommer som koser seg ute? Anonymkode: 92491...32a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det kun de med kjønns sjukdommer som koser seg ute? Anonymkode: 92491...32a Sikkert ikke... Anonymkode: 570e3...84a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Det er jo ikke nødvendigvis slik at en som onanerer i skogen på tur har lyst å ha sex. Kanskje personen ble akutt kåt, tenner på å onanere ute eller noe annet. Anonymkode: 1500d...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Fordi om jeg onanerer betyr ikke det nødvendigvis at jeg er åpen for å bli misbrukt... Anonymkode: a5a54...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det kun de med kjønns sjukdommer som koser seg ute? Anonymkode: 92491...32a Neida, legg til maur og flått og hoggorm! Anonymkode: 063bf...a5f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Tipper han hadde blitt ganske flau over å ha blitt oppdaget. Nå er jeg kvinne da, men hadde løpt om jeg hadde holdt på sånn og en mann hadde tilbudt seg å bli med på leken. Vi kaster oss vel ikke over alle vi ser? Anonymkode: b3d5a...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi om jeg onanerer betyr ikke det nødvendigvis at jeg er åpen for å bli misbrukt... Anonymkode: a5a54...7f5 Godt poeng! 🏆 Anonymkode: 570e3...84a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Hadde jeg vært singel hadde dette vært en fantasi... med kondom ja selvsagt. Hele tanken på dette er veldig tennende! K43 Anonymkode: ac7fb...041 1 1
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #17 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om dette er noe menn her synes er for dirty og stort inngrep i folks privatliv? For ikke så lenge siden gikk jeg på tur i skogen hvor jeg plutselig kom over en mann (så ut som han var på joggetur) som satt på knærne med mobilen i ene hånden mens han onanerte med den andre. Ble perpleks. Litt skremt? Trakk meg stille tilbake så han ikke skulle se meg. Etter en stund ble jeg mer og mer tent av hele situasjonen og begynte å fantasere. Ble faktisk litt ergerlig. Hvordan hadde dere menn her reagert om dere var i den mannens situasjon, jeg ga meg til kjenne, dro ned buksa mi med ønsket om å bli pult? 🙄 Anonymkode: cd2ef...ca2 Får av og til noen slike videoer. Mennene det gjelder hadde garantert dødd av flauhet hvis de ble tatt på fersken. Selv de store sterke mennene på to meter hadde krympet seg. Og sikkert unngått området en god stund frem i tid. Anonymkode: c7cb5...6ac
Stor pike Skrevet 43 minutter siden #18 Skrevet 43 minutter siden Dette er blotting og kan anmeldes. Hilsen frøken snurp
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #19 Skrevet 35 minutter siden Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Neida neida.. ta meg gjerne på fersken.. bare spør om jeg trenger hjelp, så skjønner jeg at du er snill og god. Fint om du har med kondomer da.. for da blir jeg mere utholdende, iallefall til du kommer i mål🥰 Dette er jo virkelig koselig og omsorgsfullt.. hvorfor gjør vi ikke dette oftere?👏🫡 Da er Svartkulp ved Sognsvann i Oslo stedet for deg. Der vil du få en hjelpende hånd og dere begge kommer i mål👍 Anonymkode: ae598...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå