AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september Jeg satt i klorjacuzzi i ganske mange timer til sammen i helga, i går begynte det å klø i underlivet. Men bare på den ene siden, og kun oppe i mellom ytre og indre kjønnsleppe. I dag er det ganske rødt og sårt akkurat der pluss at jeg har fått en lang hudsprekk der🤔 det svir veldig. Jeg kan ha klødd meg i søvne. Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være i sammenheng med klorbadingen og at huden der rett og slett har blitt tørr? Får man tørr hud i underlivet egentlig?😅 Jeg tenkte jeg kunne reise til legen min så hun kunne kikke på det, men der var det seks ukers ventetid og jeg håper da at problemet er borte lenge før den tid. Anonymkode: 61094...719
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september Tips til noe jeg kan smøre med tar jeg også gjerne i mot 😊 ts Anonymkode: 61094...719
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Skrevet 16. september Prøv med zinksalve? Jeg får også irritert hud av klor, det er irriterende og plagsomt. Anonymkode: 7b82a...034
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Skrevet 16. september Canesten. Høres litt ut som lyskesopp. Anonymkode: b41c2...aa2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:52 #7 Skrevet onsdag kl. 14:52 Tipper det er sopp. Anonymkode: 78c86...3f2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:58 #8 Skrevet onsdag kl. 14:58 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg satt i klorjacuzzi i ganske mange timer til sammen i helga, i går begynte det å klø i underlivet. Men bare på den ene siden, og kun oppe i mellom ytre og indre kjønnsleppe. I dag er det ganske rødt og sårt akkurat der pluss at jeg har fått en lang hudsprekk der🤔 det svir veldig. Jeg kan ha klødd meg i søvne. Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være i sammenheng med klorbadingen og at huden der rett og slett har blitt tørr? Får man tørr hud i underlivet egentlig?😅 Jeg tenkte jeg kunne reise til legen min så hun kunne kikke på det, men der var det seks ukers ventetid og jeg håper da at problemet er borte lenge før den tid. Anonymkode: 61094...719 Tror dessverre du har fått en soppinfeksjon. Anonymkode: a4365...65e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:58 #9 Skrevet onsdag kl. 14:58 Gå til gynekolog. De vet bedre enn KG.. Anonymkode: ab636...436
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:21 #10 Skrevet onsdag kl. 22:21 Kjøp Canesten, reseptfritt på apotek.Det er verdt et forsøk, det høres litt ut som sopp. Anonymkode: c145f...3b0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:00 #11 Skrevet torsdag kl. 14:00 jeg ville vasket to ganger daglig m drgreve. den har gjort underverker for underlivet mitt. du har nok fått sopp Anonymkode: 23f1e...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå