enhjørninge Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september Har noen av dere noen tips og begrunnelse til hva jeg skal stemme på?
aksase Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september Mitt beste tips er å vente til valget nærmer seg med å bestemme seg, for ting kan endre seg ganske mye på den tide. Det er også stor forskjell på kommunevalg og stortingsvalg. Undersøk da hvilke saker som er viktige for deg og hvilke partier som er nærmest dine preferanser i disse sakene i tillegg til de "evigvarende" sakene som skatt, helse, skole og internasjonal politikk. 2
PrivatiserAlt Skrevet 16. september #3 Skrevet 16. september enhjørninge skrev (4 timer siden): Har noen av dere noen tips og begrunnelse til hva jeg skal stemme på? Spør chatgpt, og mat chatgpt med din sivilstatus, jobb/utdanning, lønn, privat sektor/offentlig sektor, og hvilke mennesker du bryr deg om i prioritert rekkefølge og deres sivilstatus/jobb/økonomi, så får du nok et nøyaktig svar på hva som lønner seg.
Majer Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Det viktigste er å stenge ute alt partilederne sier, og se på hva de har forsøkt å løse, og har løst, opp gjennom
Tralalalala Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september Ikke noe på rødgrønn side🙃 tenker det er bra at ikke alltid det er de samme som regjerer. 1
Example Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september Det er lenge til neste valg. Så tipset blir å følge med i årene frem mot det. Er du fornøyd med hvordan de styrende styrer, og hvis ikke, mener du opposisjonen kommer med noen bedre alternative løsninger?
Madame Butterfly Skrevet 20. september #7 Skrevet 20. september Tralalalala skrev (4 timer siden): Ikke noe på rødgrønn side🙃 tenker det er bra at ikke alltid det er de samme som regjerer. Er da noen fordeler med kontinuitet? At det ikke byttes hvert 4. år 1
Tralalalala Skrevet 20. september #8 Skrevet 20. september Tenker det er sunt med bytte, at «begge sider» blir hørt. ikke bare stemme ap alle år fordi det har helga 95 alltid gjort. jeg har aldri stemt det samme🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå