Gå til innhold

Hva’ er det bedste råd I har fået?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fik at vide, at man skal holde op med at sammenligne sig selv med andre og det har faktisk gjort en forskel.

Er der noget, I har taget med jer, som andre også kunne have glæde af?

Anonymkode: 81860...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lærte av en eldre bekjent en gang, at når man låner noe, f.eks. et redskap eller hva det er, så skal man levere det tilbake i litt bedre stand enn da du fikk låne det.

Anonymkode: fdffb...929

• Nyttig 1
Skrevet

At jeg kan si nei uten å oppgi en grunn. Det er virkelig nyttig for meg. 

Anonymkode: 8096e...1eb

• Nyttig 2
Skrevet

Å være blandt de 2% av befolkningen som setter seg mål og jobber hardt for å nå dem tidlig i livet. På den måten kan resten av livet lettere 

Skrevet

Å tro på Jesus var et råd jeg fikk i ungdommen. Det har holdt 

Anonymkode: c15b5...365

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fik at vide, at man skal holde op med at sammenligne sig selv med andre og det har faktisk gjort en forskel.

Er der noget, I har taget med jer, som andre også kunne have glæde af?

Anonymkode: 81860...64a

Det er to, det ene er det samme som ditt, det andre er å ikke bry seg om hva andre synes om deg. 

Anonymkode: 58fa6...244

Skrevet

Ikke fokuser på hva du kan få, tenk heller på hva du kan gi!

Selv om jeg kjenner det klør litt på ryggen (der vingene vokser ut) så er dette helt sant og et godt råd

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke hør på de rådene du får av andre, med en nyfødt baby. Bruk sunn fornuft. Noen råd er fine, mens andre er utdaterte  (feks gamle tanter som sier at baby blir bortskjemt av nærhet). 

Anonymkode: faa2e...217

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke hør på de rådene du får av andre, med en nyfødt baby. Bruk sunn fornuft. Noen råd er fine, mens andre er utdaterte  (feks gamle tanter som sier at baby blir bortskjemt av nærhet). 

Anonymkode: faa2e...217

Så enig!

Anonymkode: 0aa36...a3b

Skrevet

Å sikte høyere enn et middels godt universitet

Anonymkode: 16ad4...a82

Skrevet

Legen min sa: meld deg inn i foreningen for (*din sykdom*), da jeg satt på kontoret hennes og var helt slått ut av å være syk og å endelig ha fått en diagnose.

Legen hadde ikke så mye peiling på sykdommen min (utenom det hun hadde lært på studiet). Jeg visste knapt noe som helst og de rundt meg visste ingenting. Da var det godt å ha en forening i ryggen.

Anonymkode: ca26e...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...