Mtrgh Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden (endret) Hei, jeg føler jeg ser noe her men mulig jeg ser syner. Er denne negativ eller positiv? Takk for svar Endret 4 timer siden av Mtrgh
Mtrgh Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (43 minutter siden): Ser dessverre ikke noe. Dpo er du? 2 dager over mens..
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Den er negativ. Hvis du hadde vært gravid, ville streken vært tydelig om du er to dager forsinka. Anonymkode: 65cfc...29d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Ser (dessverre eller heldigvis, alt ettersom) ingen antydning til strek. Anonymkode: 8bc0e...8b5
Mtrgh Skrevet 4 timer siden Forfatter #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den er negativ. Hvis du hadde vært gravid, ville streken vært tydelig om du er to dager forsinka. Anonymkode: 65cfc...29d Jeg syns selv jeg ser de så tydelig…. Men ok får bare vente å se
HeleneHS Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Jeg ser strek, ihvertfall på den nederste. Hadde selv lignende svak positive RFSU tester da jeg var gravid for første gang (endte dessverre i SA 7+0). Prøv gjerne en annen merke hvis du har mulighet.
Mtrgh Skrevet 3 timer siden Forfatter #9 Skrevet 3 timer siden HeleneHS skrev (10 minutter siden): Jeg ser strek, ihvertfall på den nederste. Hadde selv lignende svak positive RFSU tester da jeg var gravid for første gang (endte dessverre i SA 7+0). Prøv gjerne en annen merke hvis du har mulighet. Ah 🤞🏼🤞🏼takk for svar! Skal kjøpe en annen type også
mommyaka Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Mtrgh skrev (57 minutter siden): 2 dager over mens.. Er du sikker på eggløsning dagen?
Mtrgh Skrevet 3 timer siden Forfatter #11 Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (16 minutter siden): Er du sikker på eggløsning dagen? Ja.. testet
mommyaka Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Mtrgh skrev (5 minutter siden): Ja.. testet Husk at testen bare vil vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Så enten hadde du eggløsning senere eller ikke
Ny Bruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Mtrgh skrev (2 timer siden): Hei, jeg føler jeg ser noe her men mulig jeg ser syner. Er denne negativ eller positiv? Takk for svar Nederste har to streker.
Ny Bruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Mtrgh skrev (1 time siden): Jeg syns selv jeg ser de så tydelig…. Men ok får bare vente å se Den øverste har to streker.
Mtrgh Skrevet 2 timer siden Forfatter #15 Skrevet 2 timer siden Ny Bruker skrev (2 minutter siden): Den øverste har to streker. Takk for svar, det er den samme jeg ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå