Perine Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg må innrømme at jeg startet filmen, for det kan være nyttig å se noe selv før man uttaler seg. Jeg måtte gi opp etter 5 minutter. En mislykket forsvarstale for en sjarlatan Endret 9 timer siden av Perine 3 2
Gogglebox Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Nei, det har jeg ingen interesse av. Skjønner at det sikkert kommer til å være et program som folk kommer til å snakke mye om, men jeg lever greit med det om jeg ikke klarer å følge samtalen 4
Torden Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Nei! Og jeg håper at de fleste tenker som meg at de der gir man ikke oppmerksomhet til. 4
hvalstad45 Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Nei, jeg er ikke royalist men får likevel vondt av Harald og Sonja og vil absolutt ikke støtte det forferdelige skamløse paret der. For noen fæle og griske folk. 5 1
prill Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Nei. Jeg er så fed up med de to allerede. Håper den får skikkelig dårlige seertall. 4 2
Johan uten land Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Nei. Men det ga meg en fin påminnelse, så jeg fikk sagt opp Netflix. 4
AmelieA Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Nei, blir pinlig berørt av å lese om filmen. Opplever de grådige og pr-kåte. En kontrast til kongen og dronningen som jeg har ett godt inntrykk av. De virker rause, inkluderende, varme og ydmyke. 9
marsvin Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Så den nettopp. Hele premisset er jo feil, « Rebel Royals» , og at Durek vil ha et grandiost kongelig bryllup, fordi han er kongelig? Han er ikke mer kongelig enn Marius Borg Høiby. Ellers ser man veldig tydelig at dukumentarfilmen er laget på oppdrag fra dem.. Blir irritert over at Durek påpeker at Norge består nesten utelukkende av hvite mennesker ( med fremmedfrykt), da har du ikke vandret mye rundt og sett deg rundt altså! Det er jo folk med mange forskjellige røtter og bakgrunner her, som ser ut som han. I hvert fall i hovedstaden! Ellers en helt grei dokumentar, var gøy å se litt i kulissene av det som ikke var tilgjengelig for offentligheten av bryllupet da det var. 2
Mezzosoprena Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Selvfølgelig skal jeg se den - jeg ønsker jo å uttale meg om dem, så da må jeg jo gjøre researchen 🙂 1
Hesmeta Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden (endret) Har sett. Vet egentlig ikke hva jeg synes. Er nok noe klipping som ikke gjør det helt flatterende for M og D. Samtidig virket det som døtrene til M har et godt forhold til han og var veldig ærlige. Det taler til hans fordel i mine øyne. At han er eksentrisk og "unorsk" i væremåten er jo ingen overraskelse akkurat, så det var helt greit, for det vet vi. Endret 1 time siden av Hesmeta
Snok1 Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Det er en ørliten kikker i meg som har lyst, men den rasjonelle utestemmen sier at jeg ikke skal generere trafikk og dermed inntekter til denne typen ræl. Jeg lytter til utestemmen. 1 3
Lofilteret Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Ja, jeg har sett den i dag. Kjedelig og lite fengende. Det manglet en rød tråd synes jeg. Mye klipp og lim. Og Durek som hele tiden framsnakker seg selv og rakket ned på Norge og sine svigerforeldre. Màrtha som ser forelsket på sin mann - en mann som igjen er mest opptatt av seg selv. På en måte synes jeg synd på Màrtha, på den andre siden er jeg frustrert over all dritt hun slenger til sin familie. I mitt indre tenker jeg at hun en dag vil våkne og se hva hun har klart å stelle i stand. Jeg synes det var greit å se dokumentaren for å vite hva saken dreier seg om. Ikke tvil om at den er omdiskutert. 4 1
17.11 Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Jeg hadde tenkt å se den, den er jo veldig aktuell som en del av debatten i kontroversene rundt kongehuset, og det er fint å kunne diskutere den med andre som har sett den.bMen så høres den så vanvittig kjedelig ut når jeg leser om den i mediene at jeg tror egentlig jeg kommer til å holde meg til skriftlige oppsummeringer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå