AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:02 #1 Skrevet tirsdag kl. 13:02 Har noen mnd nå slitt med mye stress, og trøtthet og mellomblødninger, jeg og mannen prøver å bli gravide, jeg har 2 barn fra før han har ingen.. FSH- 14 Østrogen- 0.11 P-TSH 0.66 LH 10 Disse prøvene ble tatt under en mellomblødning, er jeg helt steril??🥵😭😭 Anonymkode: 5752b...157
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:45 #2 Skrevet tirsdag kl. 13:45 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har noen mnd nå slitt med mye stress, og trøtthet og mellomblødninger, jeg og mannen prøver å bli gravide, jeg har 2 barn fra før han har ingen.. FSH- 14 Østrogen- 0.11 P-TSH 0.66 LH 10 Disse prøvene ble tatt under en mellomblødning, er jeg helt steril??🥵😭😭 Anonymkode: 5752b...157 Har du snakket med legen din eller annet helsepersonell om dette? Anonymkode: 40dae...b00
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:46 #3 Skrevet tirsdag kl. 13:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du snakket med legen din eller annet helsepersonell om dette? Anonymkode: 40dae...b00 Nei fikk nettopp svarene på helsenorge Anonymkode: 5752b...157
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:44 #4 Skrevet tirsdag kl. 23:44 https://forum.babyverden.no/forums/vi-som-prøver-før-svangerskapet.294/ Spør her Anonymkode: 666f6...d89
AnonymBruker Skrevet i går, 05:23 #5 Skrevet i går, 05:23 Prøvene må generelt sett tolkes etter hvor du er i syklus. De skal variere gjennom den. Anonymkode: a1bef...d3c
HeleneHS Skrevet i går, 05:31 #6 Skrevet i går, 05:31 Helt riktig at prøvene må tolkes ut ifra hvor du er i syklusen og i kombinasjon med hverandre. Vanligvis vil både FSH og LH STIGE når du er på vei inn i overgangsalderen, så jeg ser ikke hvordan du tolker det motsatte? Ble AMH også målt? Hva med progesteron og prolaktin? TSH er litt lavere enn optimalt, men jeg anbefaler deg veldig å vente til du får pratet med legen din - mye lettere for den å tolke svarene, da vi på og ikke har alt av informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå