Gå til innhold

Vinterstøvler med lammeskinn inni til fireåring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vurderer å kjøpe vinterstøvler med lammeskinn inni til mini. Noen som har erfaring med det mot f.eks. Viking, Superfit osv? Vurderer Bisgaard, de skal være pustende, vanntette og varme.

Anonymkode: 0e4a0...d05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du link? Ikke erfaring med det, men med kuoma med ull. Mine fryser ikke på beina i det i minus 20. 

Anonymkode: 38c28...751

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt Bisgaard og Angulus, elsker sistnevnte. Fornøyd med begge kvalitetsmessig altså, bare at Angulus så hakket bedre ut. 😅

Anonymkode: 9173e...b53

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde angulus et år da jentungen var fire. Endte opp med å måtte kjøpe andre vintersko fordi de ble for kalde. Men nå er hun veldig kald av seg da…

Anonymkode: ce3b6...222

AnonymBruker
Skrevet

Har prød et par, men de ble for kalde. Mulig de du har funnet har tykkere ull inn i de vi prøvde.

Anonymkode: 19a56...461

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har prød et par, men de ble for kalde. Mulig de du har funnet har tykkere ull inn i de vi prøvde.

Enn de vi prøvde*

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt lammeskinn støvler fra usa til mini i den alderen. Var fornøyd med de. Har også god erfaring med viking.

Anonymkode: dd210...d2f

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid ett par bisgaard og ett par viking gtx. Så bytter vi litt på bruk. Barna fortrekker viking når de leker i snøen osv. min erfaring er at bisgaard er litt glatte også. Men så liker jeg at de ser litt mer ordenlig ut når vi skal noe, og da blir det bisgaard.

Har fire barn som jeg har gjort det samme med.

Anonymkode: 4e440...d0f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...