AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Damer, hvor lang tid foretrekker dere at en mann/dame skal bruke før det blir berøring, slikking, massereing av fitta deres? Anonymkode: c9dd7...536 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Ojj. den skulle egentlig bli postet i seksualitet forumet! Anonymkode: c9dd7...536
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ojj. den skulle egentlig bli postet i seksualitet forumet! Anonymkode: c9dd7...536 Tror den passer bedre her. Anonymkode: ea316...ea4 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Bruker han ordet «fitta», får han aldri tilgang til den Anonymkode: 68049...296 5 20
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Tre minutter og førtiseks sekunder Anonymkode: 9c0db...21c 4 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Hvis du oppfører deg slik du skriver, aldri! Anonymkode: fa5cb...3f3 5 15
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Ikke hvem som helst som får lov til det. Så vi må være i er forhold ja. Anonymkode: 2a5e0...a62 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du oppfører deg slik du skriver, aldri! Anonymkode: fa5cb...3f3 Selvfølgelig sier jeg ikke slikt opphøytt. Formulerer dette slik her til å få respons. Anonymkode: c9dd7...536
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Det er ikke en utholdenhetstest - tid er ikke en vesentlig faktor her... Anonymkode: 1db00...96b 3 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bruker han ordet «fitta», får han aldri tilgang til den Anonymkode: 68049...296 Hvilke ord er akseptabelt å bruke, mener du? Anonymkode: c9dd7...536
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Innledende flørt og bekjentskap: 1 dag til så lang tid det tar å avtale date. Tid kommer an på hvor modige begge er angående å invitere til date. Dating: 1 date til så mange det tar å bli tilstrekkelig fortrolig med med mannen til at det er ønsket og naturlig å ha sex med ham. (24 timer til en måned.) Tiden kan altså ikke fastslås, siden avhengig av begge nevnte punkter, og hvor kjapt de går, og at utfallet av begge punkter er at man ønsker å gå videre til sex. Anonymkode: 37740...763 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke ord er akseptabelt å bruke, mener du? Anonymkode: c9dd7...536 Unnskyld nådige frøken, får jeg nu vennligst berøre deres vagina ? Anonymkode: 95f55...dee 4 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld nådige frøken, får jeg nu vennligst berøre deres vagina ? Anonymkode: 95f55...dee 🤣 Anonymkode: c9dd7...536
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker han ordet «fitta», får han aldri tilgang til den Anonymkode: 68049...296 Er fitta di som Voldemort. Skal ikke nevnes? Anonymkode: c9dd7...536 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig sier jeg ikke slikt opphøytt. Formulerer dette slik her til å få respons. Anonymkode: c9dd7...536 Jeg tror ikke du får den responsen du ser etter med en slik formulering. Anonymkode: 19a12...09b 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden 🤔 Er det bare jeg som savner litt mer foreldrekontroll her inne? Anonymkode: 638d6...659 3 6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Han må ha kart og kompass. Er han veldig god så klarer han å lukte seg fram. Anonymkode: 75f17...b73 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Tipper du er jomfru, i grunn! Anonymkode: d2c37...7a2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Han kan gjerne bruke litt tid på å kåte meg opp med klining og tafsing først. Da kjennes det alltid bedre ut! Sjeldent at jeg har opplevd at en mann bruker for lang tid før han tar på fitta mi, eller, det har kanskje aldri skjedd Anonymkode: 50287...356 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Hvor lang tid, fra hvilket utgangspunkt? Fra man matcher? Fra første møtet? Fra daten starter? Fra første kysset? Fra forspill starter? Fra man spanderer en øl? Fra man sender en melding etter stengetid? Anonymkode: cf666...a7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå