Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Var hos frisøren i dag og er fornøyd med fargen og lengden på håret, men frisøren skam klipte layers på toppen av hodet. Ser ut som jeg har en bob oppå hodet også er resten av håret under helt flatt ned til skuldrene. Hvordan kan jeg style dette så man ikke ser de tykke layers tustene stikke ut av toppen på hodet? Bare litt vind på hodet så ser det ut som tuster som stikker ut av toppen på hodet. 

Anonymkode: 24f24...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! Var hos frisøren i dag og er fornøyd med fargen og lengden på håret, men frisøren skam klipte layers på toppen av hodet. Ser ut som jeg har en bob oppå hodet også er resten av håret under helt flatt ned til skuldrene. Hvordan kan jeg style dette så man ikke ser de tykke layers tustene stikke ut av toppen på hodet? Bare litt vind på hodet så ser det ut som tuster som stikker ut av toppen på hodet. 

Huff det skjedde med meg og en gang. Hadde ikke noe valg enn å vente til det vokste ut igjen

AnonymBruker
Skrevet

Ouff😭 prøve å krølle håret utover med en varmebørste? 
ellers, la det vokse ut og/eller høre med en annen frisør om det kan reddes❤️

Anonymkode: 0a9d8...301

AnonymBruker
Skrevet

Skriv en dårlig anmeldelse 

Anonymkode: a3f54...394

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ouff😭 prøve å krølle håret utover med en varmebørste? 
ellers, la det vokse ut og/eller høre med en annen frisør om det kan reddes❤️

Anonymkode: 0a9d8...301

Kan ikke krølle det siden hun klipte layersene såpass korte, er snakk om 3 cm fra hodebunn ut til tustene🙁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff beklager for at jeg syter. Men jeg skal snart føde og dette skulle være en liten treat. Nå kan jeg ikke ha håret nede når jeg skal føde uten at alle tustene stikker opp av hodet. Betalte 4000 kr også  var det til og med sjefen av frisør salongen som skamklipte det, selv om jeg spurte « hva mener du med layers? Så lenge man ikke kan se det går det bra» og da sa hun at « nei man ser det ikke siden det blender inn i håret « og så når hun hadde klippet ferdig sa hun at man ser det bare hvis man er borti det…. Ja men vind er jo borti det, puta er borti det, luer, alt ja. Er så lei meg. Selv mannen min sa « oi!» når han så bakpå hodet mitt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan klage iall fall. Det gjør man litt for sjelden hos frisør. Nå kan de ikke av-klippe det, men kanskje noen penger tilbake?

Ekstrem fiks - klippe hele håret kort. Som oftest er ikke det akutelt, men nevner det, i tilfelle du er typen som kan like å ha kort hår også. 

Styling-fiks - pomade, voks, hårspray, pomade, leave in balsam, alt som kan holde håret mer nede, tynge det mer. Om du liker å håret i hale, flette, dult etc så kan du fikse resten av håret med gele e.l.

Faen i helvete fuck my life-fiksen - gå med caps og lue til det har bedret seg. 

Jeg har grått noen bitre tårer foran speilet på grunn av frisørtimer (og botox, enda verre) jeg også, men det vokser ut. Og heldigvis skal det ikke mye til før det ser greit ut, kanskje både kombinasjonen av at det har vokst litt og at man har kommet litt over det, gjør at det slutter å føles som verdens undergang om ikke så lenge.

Men det er surt å stå i det, man har brukt mye penger på noe som gjør at man føler seg ille, når det var det helt motsatte som var poenget.

Anonymkode: 322bb...605

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde klagd, hadde samtidig sagt at den kamelen er vanskeligere å svelge fordi du betalte så mye. Spesielt når du nå må gå i lang tid før du ikke lengre blir påminnet det. Hun får gi deg halvpris feks

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klag. De har faktisk mulighet til å sette inn extensions hvis det er skikkelig ille. Det viktige er at det da er frisøren som har tatt seg til rette og ikke du som har bedt om dette. 

Uansett så bør de tilby klipp for rette eller justering når det har vokst litt.

Anonymkode: aa526...b9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å klage men frisøren har allerede lagt skylden på meg. Jeg sa ifra der og da at jeg ikke var fornøyd med layersene men hun hadde ikke tid til meg pågrunn av neste kunde og mente på at håret mitt så sånn ut fra før pågrunn av stripe behandling, men jeg så jo at hun klippet chunks av hodet mitt… i tillegg reiser hun om noen dager og blir bortreist i en måned. I mellomtiden føder jeg. 
TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke salong er dette?

Anonymkode: f2ea6...a35

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er lov, men ønsker også å vite hvilken salong dette er så jeg kan unngå det

Anonymkode: 4498a...f3d

AnonymBruker
Skrevet

Dumt at hun ikke tok noe kritikk mens du var der, det lover jo ikke så godt... Hvis du skal klage så bør du vel gjøre det i løpet av de neste dagene. Frisøren bør rette opp i det på den ene eller andre måten.

Sånn for utseendets del her og nå så ville jeg nok valgt caps, jeg synes det kan være fint... Selvfølgelig veldig trist for deg uansett, da du så for deg noe helt annet enn dette. :klem3:

Anonymkode: c559a...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...