Gå til innhold

Massasje av mann (kjekk og trent) - profesjonell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker nå på profesjonell massasje .... Gjør dette av og til, men pleier å velge kvinne, rett og slett fordi jeg ikke orker "presset" som jeg føler følger med når en mann gjør det. Er det dumt av meg å tenke sånn?

Slapper dere like godt av med en mann som med en kvinne?  Grunnet sykdom fikk jeg en mann i dag, og det er jo klart at de har en annen styrke som gjør at det er mer "effektivt", og bedre, så ble positivt overrasket. 

Noen med erfaringer og hva de tenker om det? 

Anonymkode: d7fd0...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger ofte menn, rett og slett fordi de er sterkere. Kommer an på hva jeg skal. Har aldri tenkt at det er noe press ved det, de er profesjonelle og har sett det meste før! 

Når det er sagt, så er min faste massør nå ei dame, men det er fordi hun er ei sterk, grepa dame 👌

Anonymkode: 104bb...e6d

• Liker 1
Skrevet

Var hos en dame en gang og det var altså taslete greier. Jeg trenger en mann med sterke fingre, resten av mannen bryr jeg meg lite om. 

Skrevet

Har det noe å si om det er en mann, kvinne, eller evenuk?
De er profesjonelle.
Jeg som man bryr meg ikke om det er kvinne eller mann.
Er dem seriøse og profesjonelle har det ikke noe å si.
Du er bare en del av arbeidsdagen/samlebandet 

Er bare på useriøse plasser det har noe å si om kjønnet på massøren.

Jeg skjønner at ...e6d velger menn.
På min faste salong går har jeg mannlig massør rett og slett på at han er sterkere og klarer å kna opp ting bedre en damene.
Bruker dem om jeg vil ha avslapping, og den mannlige om jeg faktisk vil bli knadd opp (som jeg som regel gjør)
Og velger mann pga at dem er sterkere.
Hadde dem hatt en dame som var sterkere hadde jeg valgt henne.
Men i min salong er dem ikke like gode på å bryte meg opp (har prøvd alle)

• Nyttig 1
Skrevet

Eg har tatt en del thai massasje. Det er endelig sterke nok damer for min del. Eg ville nok ikke latt en mann masere meg.

Skrevet

Press?? Hva slags press?

Np har du jo erfaring selv med den mannlige massøren. Hvis du syntes han gjorde en god jobb så kan du jo bare bestille time hos han neste gang hvis du vil. Det spiller da ingen rolle hva slags erfaringee vi her på KG har, vi har jo ikke erfaring med akkurat den massøren som du bruker uansett.

Beste massasjen jeg har fått var av en svær islending med biker-stil. Skinnvest og tatoveringer og svart fullskjegg. Men de varmeste og mykeste hendene som fant akkurat de punktene som trengte det. Jeg var myk og ledig i kroppen som em filledukke etterpå. Ikke bare var han sterk i klypa, men han fant andre punkter å trykke på enn andre massører hadde gjort.

Anonymkode: aad26...e27

• Liker 2
Skrevet

Jeg er for forfengelig til å bli massert av kjekk mann.  Bortimot det eneste punktet hvor jeg ønsker et spesifikt kjønn

Anonymkode: 47fd9...452

Skrevet

Velger konsekvent dame. Kun evt en kjæreste hadde fått lov til å ta på meg..

Anonymkode: 49747...5e6

Skrevet

Jeg tenkte det ikke hadde noe å si, men han tok meg ganske langt oppover låret og da kjente jeg jeg faktisk ble litt kåt, så jeg holder meg til damer. Var ikke et upassende grep men jeg merker jeg reagerer forskjellig.

Anonymkode: c7035...10a

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tull.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger alltid damer, og helst de som kommer fra thailand/kina, de kan det bedre. Jeg hadde en norsk dame tidligere og hun var elendig, skikkelig slapt grep, traff ikke riktige steder heller. Kunne aldri hatt en mann, en gang gikk en dame så langt opp på rumpa mi at hadde det vært en mann hadde jeg trodd han prøvde seg😂 det hadde jeg ikke vært komfortabel med hvis det var enn mann.

Anonymkode: d92f8...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...